Masz pytania? Zadzwoń 42 235 30 40 (8.00 – 15.00)

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie zapisu na szkolenie otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Zapisz się na szkolenie

UWAGA!

Wybrany termin szkolenia przekracza okres ważności Twojej aktualnej subskrypcji na Expert4you. Aby móc uczestniczyć w szkoleniu niezbędne będzie posiadanie aktywnego dostępu do platformy.

Tytuł szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

Podanie numeru telefonu oraz wybranie terminu są konieczne do prawidłowej obsługi procesu uczestnictwa w szkoleniu online.

Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.
Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

DOŁĄCZENIE DO SZKOLENIA NIE POWIODŁO SIĘ
Podczas próby dołączenia do szkolenia wystąpiły problemy techniczne. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz. Jeśli problem się powtórzy skorzystaj z drugiego sposobu przejścia do szkolenia.
  1. Kliknij w poniższy link, przekierowujący do strony rejestracji na szkolenie
  2. Uzupełnij wymagane dane: Imię, Nazwisko oraz adres mailowy
  3. Kliknij Join / Dołącz.
Link do szkolenia: link
W przypadku dalszych problemów technicznych skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 42 235 30 60.

Message Content

Strefa personalna
Czas trwania:
4 godziny
Termin:
17.03.2022
Tematyka:
Psychologia

Podstawy komunikacji przydatne w każdej relacji – co warto wiedzieć o komunikacji interpersonalnej

Komunikowania się z innymi ludźmi uczymy się od pierwszych chwil naszego życia. Jest to proces tak naturalny jak oddychanie. A jednak zdarza się, że to co mówimy nie jest zrozumiałe przez innych, nasz przekaz jest odebrany inaczej niż chcieliśmy. Rodzą się nieporozumienia, niesnaski, nasze relacje z innymi się pogarszają. Co wpływa na jasność komunikatów? Jak mówić by być dobrze zrozumianym? Na co zwrócić uwagę w doskonaleniu swoich umiejętności komunikacyjnych? O tajnikach skutecznej komunikacji dowiecie się Państwo na naszym szkoleniu.

Harmonogram:

08:30 – logowanie uczestników

09.00 – I część szkolenia

10.20 – przerwa (10 minut)

10.30 – II część szkolenia

11.50 – przerwa (10 minut)

12.00 – III część szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Z czego składa się proces komunikacyjny.
  2. Komunikacja jedno i dwustronna.
  3. Funkcje komunikacji interpersonalnej.
  4. Komunikacja werbalna, czym jest, jakie są jej rodzaje.
  5. Jak rozwijać dar słuchania:
  1. rodzaje słuchania,
  2. typy słuchaczy,
  3. błędy w słuchaniu.
  1. Style komunikacji.
  2. Komunikat „Ja” a komunikat „TY”.
  3. Kto pyta nie błądzi - rodzaje pytań i ich funkcja w komunikacji.
  4. Komunikacja niewerbalna, co to jest i jaka jest jej rola.
  5. Czy warto zachować dystans i uszanować czyjąś przestrzeń osobistą - proksemika.
  6. Niewerbalne wymiary naszej wypowiedzi - parajęzyk.
  7. Ciało w komunikacji - kilka słów o kinezjetyce.
  8. Analiza barier komunikacyjnych.
  9. Co sprzyja efektywnej komunikacji a co ją zaburza.
Prowadzący:
Agnieszka Fiedorowicz
Agnieszka Fiedorowicz
Psycholog, psychoterapeuta. Absolwentka  psychologii na Uniwersytecie Łódzkim, specjalność psychologia wychowawcza. Od ponad dwudziestu lat pomaga dzieciom, młodzieży i dorosłym. Ukończyła czteroletnie specjalistyczne szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, przygotowujące do uzyskania  Certyfikatu Psychoterapeuty Poznawczo-Behawioralnego. Jest terapeutą EMDR i członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii EMDR. Ukończyła roczne szkolenie w zakresie terapii Gestalt w Instytucie Terapii Gestalt w Krakowie, cykl szkoleniowy dotyczący  terapii rodzin w Instytucie Ericksonowskim,  cykliczne szkolenie z Integratywnej Psychoterapii Krótkoterminowej  w Krakowie, kurs specjalistyczny Trening Zastępowania Agresji (ART), szkolenie dotyczące Interwencji Kryzysowej i wiele szkoleń z diagnozy i terapii dzieci, młodzieży i dorosłych. Jako Edukator i wieloletni certyfikowany  trener Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży oraz Fundacji Komeńskiego w Warszawie napisała wiele programów szkoleniowych i przeprowadziła setki szkoleń  z zakresu komunikacji interpersonalnej, budowania poczucia własnej wartości, radzenia sobie ze stresem, rozwijania myślenia twórczego, doskonalenia efektywnej współpracy w zespole.
Zaloguj się!