Masz pytania? Zadzwoń 42 235 30 40 (8.00 – 15.00)

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie zapisu na szkolenie otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.

Zapisz się na szkolenie

UWAGA!

Wybrany termin szkolenia przekracza okres ważności Twojej aktualnej subskrypcji na Expert4you. Aby móc uczestniczyć w szkoleniu niezbędne będzie posiadanie aktywnego dostępu do platformy.

Tytuł szkolenia:

Uczestnik szkolenia:

Podanie numeru telefonu oraz wybranie terminu są konieczne do prawidłowej obsługi procesu uczestnictwa w szkoleniu online.

Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

Czy na pewno chcesz zrezygnować z udziału w szkoleniu?
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.
Nasze szkolenia online realizowane są przy użyciu aplikacji ZOOM.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami, a następnie przejdź do szkolenia.

Warunki techniczne uczestnictwa w szkoleniu:

  1. stabilny dostęp do internetu;
  2. podłączone głośniki lub słuchawki oraz ustawiony odpowiedni poziom głośności w systemie operacyjnym komputera;
  3. użycie przeglądarki Google Chrome / najnowszej wersji Microsoft Edge lub instalacja oprogramowania do obsługi transmisji (program ZOOM).

WAŻNE! Jako nazwę użytkownika w aplikacji ZOOM (pole oznaczone jako: "Your name") prosimy podać numer NIP Państwa firmy.

DOŁĄCZENIE DO SZKOLENIA NIE POWIODŁO SIĘ
Podczas próby dołączenia do szkolenia wystąpiły problemy techniczne. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz. Jeśli problem się powtórzy skorzystaj z drugiego sposobu przejścia do szkolenia.
  1. Kliknij w poniższy link, przekierowujący do strony rejestracji na szkolenie
  2. Uzupełnij wymagane dane: Imię, Nazwisko oraz adres mailowy
  3. Kliknij Join / Dołącz.
Link do szkolenia: link
W przypadku dalszych problemów technicznych skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 42 235 30 60.

Message Content

Strefa personalna
Czas trwania:
6 godzin
Termin:
09.02.2022
Tematyka:
IT dla Ciebie

PowerPoint - poziom zaawansowany

Kurs Power Point skierowany jest do osób, które posiadają już podstawową wiedzę na temat obsługi tego programu. Ma na celu przekazanie umiejętności zaawansowanego wykorzystywania go do tworzenia prezentacji. Kurs PowerPoint zaawansowany uczy uczestników dobrych technik prezentacji oraz metod korzystania z nich w tworzeniu profesjonalnych wystąpień. W jego trakcie omawiane są aspekty tworzenia szablonów i wzorców slajdów, łączenia tabel i wykresów zrobionych w programie Excel z programem PowerPoint, a także praca z plikami audio i video.

Uczestnik przystępujący do kursu powinien znać podstawy obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows a także znać podstawy obsługi programu PowerPoint.

Harmonogram:

08:30  –  logowanie uczestników

09:00  –  I część szkolenia

10.30  –  przerwa (15 minut)

10.45  –  II część szkolenia

12:30  –  przerwa (15 minut)

12:45  –  III część szkolenia + odpowiedzi na pytania uczestników

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Przypomnienie podstaw pracy w PowerPoint:

  • Przypomnienie terminologii: Prezentacja, Slajd, Animacja.
  • Elementy ekranu i widoki.
  • Wstawianie obrazów i ilustracji.
  • Wykresy, schematy i tabele.

2. Animacje:

  • Rodzaje animacji - omówienie.
  • Schematy animacji.
  • Animacja niestandardowa.
  • Przejście slajdu.

3. Sterowanie prezentacją:

  • Przyciski akcji.
  • Hiperłącza.

4. Obiekty:

  • Osadzanie dokumentów MS Word oraz skoroszytów MS Excel.
  • Tworzenie łączy do obiektów.
  • Obiekty multimedialne.
  • Wstawianie filmów, sterowanie odtwarzaniem.
  • Dźwięk w prezentacji.
  • Modyfikacja obiektów SmartArt.

5. Wzorce i szablony:

  • Modyfikacja szablonów.
  • Praca w widoku wzorca slajdów.
  • Tworzenie oraz modyfikacja wzorców.
  • Nagłówek, stopka, autonumeracja.

6. Recenzja:

  • Wstawianie i modyfikacja komentarzy.
  • Tezaurus.
  • Pisownia i gramatyka.
  • Porównywanie prezentacji.

7. Przygotowanie wystąpienia:

  • Pokazy niestandardowe
  • Uruchamianie prezentacji
  • Sterowanie prezentacją, pismo odręczne

8. Eksport prezentacji:

  • Typy plików.
  • Zabezpieczenie prezentacji hasłem.

9. Dobre praktyki tworzenia prezentacji:

  • Planowanie treści i skutecznego przekazu.
  • Bieżące trendy w tworzeniu nowoczesnych prezentacji.
  • Graficzna elegancja - infografiki zamiast tekstu.
  • Kontakt z publicznością - tryb prelegenta w programie PowerPoint.
  • Przejrzystość prezentacji.
Prowadzący:
Sebastian Godziszewski
Sebastian Godziszewski
Specjalista ds. IT
Zaloguj się!