Zmotywuj i zaangażuj zespół do działania
Chcesz, aby Twój zespół był bardziej zaangażowany, produktywny i lojalny?
Wbrew pozorom, czynniki finansowe nie zapewnią Ci takich rezultatów.
Powyżej pieniędzy leżą potrzeby uznania, rozwoju, sensu i przynależności. Aby zwiększyć zaangażowanie zespołu, trzeba wiedzieć, jak zaspokoić te potrzeby.
Relacje oparte na zaufaniu i wzajemnym szacunku są fundamentem sukcesu każdego zespołu. Motywowanie to skuteczna komunikacja z pracownikami, słuchanie ich potrzeb i rozwiązywanie konfliktów, wspieranie w trudnych chwilach.
Efektywny lider to ten, który potrafi inspirować i motywować innych.
Szkolenie pomoże Ci rozwinąć swoje umiejętności przywódcze i stać się bardziej skutecznym managerem.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Motywacja finansowa vs pozafinansowa:
- Dlaczego motywacja finansowa działa krótko.
- Co stanowi fundament do budowy zaangażowania.
- Motywatory pozafinansowe – działanie w długiej perspektywie.
- Jakie czynniki pobudzają nas do działania:
- Co jest bodźcem do podejmowania działań przez ludzi.
- Jak utrzymać motywację w trudnych dla pracowników sytuacjach.
- Relacja kluczem do większego zaangażowania zespołu:
- Rola zaufania w relacji z pracownikami.
- ABCD Trust model.
- Szef inteligentny emocjonalnie buduje zaangażowanie ludzi:
- Empatyczne podejście do pracowników.
- Istota empatii szefa.
Prowadzący:
Beata Tarnowska-Kupny
Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.
Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).
Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.