Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Zmotywuj i zaangażuj zespół do działania

Chcesz, aby Twój zespół był bardziej zaangażowany, produktywny i lojalny?
Wbrew pozorom, czynniki finansowe nie zapewnią Ci takich rezultatów.
Powyżej pieniędzy leżą potrzeby uznania, rozwoju, sensu i przynależności. Aby zwiększyć zaangażowanie zespołu, trzeba wiedzieć, jak zaspokoić te potrzeby.
Relacje oparte na zaufaniu i wzajemnym szacunku są fundamentem sukcesu każdego zespołu. Motywowanie to skuteczna komunikacja z pracownikami, słuchanie ich potrzeb i rozwiązywanie konfliktów, wspieranie w trudnych chwilach.
Efektywny lider to ten, który potrafi inspirować i motywować innych.
Szkolenie pomoże Ci rozwinąć swoje umiejętności przywódcze i stać się bardziej skutecznym managerem.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Motywacja finansowa vs pozafinansowa:
    • Dlaczego motywacja finansowa działa krótko.
    • Co stanowi fundament do budowy zaangażowania.
    • Motywatory pozafinansowe – działanie w długiej perspektywie.
  2. Jakie czynniki pobudzają nas do działania:
    • Co jest bodźcem do podejmowania działań przez ludzi.
    • Jak utrzymać motywację w trudnych dla pracowników sytuacjach.
  3. Relacja kluczem do większego zaangażowania zespołu:
    • Rola zaufania w relacji z pracownikami.
    • ABCD Trust model.
  4. Szef inteligentny emocjonalnie buduje zaangażowanie ludzi:
    • Empatyczne podejście do pracowników.
    • Istota empatii szefa.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny

Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.
Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).
Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.