Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Rozwój osobisty

Konflikty w zespole

Jest takie powiedzenie, że firma to ludzie. Jest i drugie, że ludzie przychodzą do Firmy (marki/logo) a odchodzą od szefów. Zastanawiasz się czasem, ile lat w swoim życiu spędzasz w pracy? Jak podaje Eurostat - Polakom zajmuje to 33,5 lat. To dużo czy mało?

Jak dla mnie bardzo dużo, to ponad 75% naszego dorosłego życia. Dlatego uważam, że w interesie każdej dojrzałej osoby, powinno leżeć to, aby dobrze się czuć w swoim zespole. Nikt nas tego nie uczy w szkole. Szkoda. A w Szkole Życia - zwłaszcza w biurowej codzienności - dobre samopoczucie to podstawa. Ile ludzi, tyle charakterów. Tam, gdzie są ludzie nieodłącznie są i emocje.

Zaczyna się niewinnie: nieporozumienia, zgrzyty, niejasne komunikaty, brak chęci do wyjaśnienia, lęk i ostatecznie eskalacja konfliktów. Kiedy zaczynamy rozumieć, dlaczego - ja się tak zachowuję - to ze zrozumieniem patrzę na zachowanie innych. A wiele zachowań mamy nieuświadomionych. Ja pomagam je wyciągnąć na światło dzienne i zrozumieć.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Co to znaczy "TRUDNY" człowiek? A co, jeśli nie ma "trudnych" ludzi?
  2. Dlaczego wchodzimy w "trudne" zachowania, czyli geneza.
  3. Poznaj 3 kluczowe emocje, które stoją za takim zachowaniem.
  4. Każdy z nas może być "trudny" tylko o tym nie wie. Samoświadomość.
  5. Biurowe przykłady, czyli case study.
  6. Narzędzia, czyli jak ze zrozumieniem komunikować się z innymi.

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Tatiana Galińska

Mentor, Coach i Trener Biznesu, Mistrzyni Linkedin by Forbes Women 2022. Od 15 lat wspiera managerów oraz właścicieli biznesów w ich rozwoju osobistym i inwestowaniu w siebie, w myśl zasady, że ludzie przychodzą do firmy czy marki, ale odchodzą od szefów.

W swojej pracy wykorzystuje autorską metodę opartą na holistycznym podejściu do człowieka. Skupia się w dużej mierze na emocjach, będących cechą każdego człowieka, który z kolei jest podstawowym elementem każdej firmy.

Własny biznes rozwinęła w dużej mierze poprzez samorozwój i nabycie kompetencji miękkich. Wykorzystuje swoje doświadczenie w szkoleniu osób chcących odnieść sukces oraz skutecznie prowadzić i rozwijać swoje działalności i markę osobistą. W ostatnich latach prowadziła autorskie warsztaty dla menedżerów dotyczące trudnych emocji w szeroko pojętym biznesie.