Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Rozwój osobisty

Poznaj swojego wewnętrznego krytyka i zacznij z nim współpracować

Wewnętrzny Krytyk to persona, stworzona przez negatywne przekonania na własny temat, które są destrukcyjną siłą w Twoim życiu. Może przejawiać się poprzez perfekcjonizm, prokrastynację, nadmierną zadaniowość lub syndrom oszusta, ale także niskie poczucie wartości, poczucie winy czy wstyd.

Podczas warsztatu odnajdziesz źródła tego stanu oraz poczujesz swoją wewnętrzną siłę.

Nauczysz się z niej korzystać, aby pokonać swoje ograniczenia i przekonania.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Wewnętrzny Krytyk – wprowadzenie: źródła, rodzaje, role:
    • Poznasz główne rodzaje Krytyków Wewnętrznych.
  2. Podstawy IFS niezbędne do warsztatu:
    • Poznasz teorię subosobowosci R. Schwartza.
  3. Test i nawiązanie relacji z Krytykiem:
    • Dowiesz się, jacy Krytycy ograniczają Twoje możliwości.
    • Spotkasz się wewnętrznie z wybranym Krytykiem i poznasz jego motywacje.
  4. Poznanie istoty JA/SELF:
    • JA to synonim Twojej Osobowości, wewnętrznej siły, która powinna dominować w Twoim życiu.
    • Nawiążesz kontakt z JA i poczujesz, jak być najlepszą wersją siebie.
  5. Uwolnienie obciążeń i emocji Wewnętrznego Dziecka:
    • Poznanie Wewnętrznego Dziecka – Wygnańca.
    • Uwolnienie obciążeń emocjonalnych Wewnętrznego Dziecka.
    • Nawiązanie długotrwałej relacji z Wewnętrznym Dzieckiem.
  6. Zmiana Krytyka w Mentora:
    • Dowiesz się, w jaki sposób Twój Krytyk może Cię wspierać.
  7. Omówienie materiałów do samodzielnej pracy po warsztacie:
    • Podsumowanie procesu ze wskazaniem na najważniejsze kroki.
    • Podanie procedury do prowadzenia indywidualnej pracy z ograniczeniami metodą IFS.

Prowadzący:

Joanna Stocka-Prusaczyk

Joanna Stocka-Prusaczyk

Jako Leadership Coach od ponad 20 lat pomaga biznesom i osobom prywatnym w skutecznym rozwoju. Łączy w sobie empatię oraz nadzwyczajną skuteczność dzięki doświadczeniu i wiedzy zdobytej w trakcie pracy w międzynarodowych korporacjach oraz nieustannemu szkoleniu się i doskonaleniu. Doskonale zna problemy, z jakimi mierzą się liderzy, managerowie, osoby na stanowiskach C-level – tak ze strony ludzi, jak ze strony organizacji. Doskonale rozumie problemy i kryzysy, jakie przechodzą oni, a także ich ludzie. Sama wszak budowała własne zespoły od zera, jak również wyciągała je z dolnych miejsc w rankingach na topowe. Ogromną radość sprawia jej towarzyszenie drugiemu człowiekowi w rozwoju i obserwowanie jego sukcesów. Managerowie, z którymi pracowała, mogą pochwalić się wspaniałymi zespołami ludzi, którzy dokładnie wiedzą, jak osiągać cele finansowe oraz jak wesprzeć firmę w coraz szybszym rozwoju.