Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Trudne rozmowy z pracownikami

Jest wiele ograniczających przekonań na temat konfrontacji. Pierwsza myśl, kiedy słyszymy to słowo i już czujemy ścisk w żołądku. Wcale nie musi tak być. Dobre przygotowanie do rozmowy oraz odpowiednie nastawienie czynią cuda. Niestety wiele osób, nie chce tracić na to czasu. W efekcie podsyca swój opór i lęk. Przygotowałam cały zestaw pomocnych narzędzi, które pomogą Ci oswoić „trudne" rozmowy a przede wszystkim zrozumieć, że wcale nie muszą być trudne.

Widziałam wiele zespołów, które osiągnęły mistrzostwo w zamiataniu pod dywan. Ludzie nie rozmawiali ze sobą, udawali - ja to nazywam #PudrowaniemSyfa. Skutki takiego podejścia zawsze były podobne - konflikty eskalowały. To była tylko kwestia czasu. Widziałam na własne oczy Błędne Koło Wzajemnego Wyniszczania. A można było temu zapobiec.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Konfrontacja vs Empatyczna Konfrontacja. Poznaj różnice.
  2. Jak przygotować się do "trudnych" rozmów w zespole i nie tylko.
  3. Drabina Interwencji, FUKO, Ja ... Ty...,
  4. Którym uchem słyszysz? Kwadrat Komunikacyjny.
  5. Co nas blokuje przed otwartymi rozmowami? Poznaj 3 mechanizmy obronne.
  6. Zasada Radykalnej Szczerości wg Kim Scott.
  7. Przykre skutki unikania "trudnych" rozmów.
  8. Koło Konfliktu i nasze wewnętrzne konflikty motywacyjne.

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Tatiana Galińska

Mentorka, Trenerka Biznesu, Autorka książki „#Bez Kija w Tyłku – o trudnych emocjach w biznesie i w życiu”, Twórczyni podcastu ”Menedżer z sercem”.

Posiada 18 letnie doświadczenie w łączeniu trudnych emocji i biznesu. Wspiera DDD/DDA w biznesie.
Odcina Emocjonalne Kotwice. Uważa, że nie ma trudnych ludzi, są za to niezrozumieni i niewysłuchani.

Pomaga ludziom zrozumieć siebie i własne emocje, co bezpośrednio wpływa na rozumienie innych – ich zachowania i reakcje.
Wierzy, że emocje nie muszą być przeszkodą — mogą i powinny być katalizatorem empatycznego przywództwa.

Dzięki jej wsparciu ludzie w biznesie zmieniają swoje ograniczające przekonania, zyskują harmonijne relacje w pracy, nie doprowadzają do eskalacji konfliktów, uczą się Empatycznej Konfrontacji oraz stawiania granic – sobie i innym.

Kobieta biznesu, która ma swoją historię Transformacji.
Mistrzyni Linkedin by Forbes Woman Polska.