Trudne decyzje w roli managera
Zmierzymy się z założeniem - „Jako manager jesteś odpowiedzialny za sukcesy i porażki swojego podwładnego”. Rozważymy jak konkretnie rozmawiać o trudnych sytuacjach. To będzie szkolenie o informacji zwrotnej (innej niż coroczne zdawkowe omówienie wyników).
Usłyszycie jakie są praktyczne porady przed podjęciem i informowaniem o „trudnych decyzjach” swoich pracowników. Dowiecie się czego warto unikać, czyli co już nie działa. Omówimy poszczególne etapy: „rozterki emocjonalne”, scenariusze alternatywne, przewidywanie oporu, informowanie na forum grupy, konfrontacja z bojkotem, elastyczna modyfikacja. Wyciągniemy wnoszące wnioski, które pozwolą zaplanować kolejne kroki rozwoju tej kompetencji.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI:
- Co sprawia, że pracownicy odchodzą?
- Rozmowy wspierające i motywujące pracownika.
- Czego nie lubisz komunikować?
- Jak przekazywać i kiedy trudne decyzje managerskie?
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- WSPIERANIE ROZWOJU KARIERY PRACOWNIKÓW:
- Efektywna współpraca z HR.
- Współtworzenie ścieżki rozwoju z pracownikiem.
- Udzielanie informacji zwrotnej w tym zakresie.
Prowadzący:

Agata Rajchel
Jako przedsiębiorca zna wszelkie meandry zarówno zarządzania produkcją jak i świadczenia szerokiej gamy usług, zarówno dla klienta indywidualnego jak i biznesowego. Doświadczyła chyba wszelkich przypadków związanych z pracownikami i zespołem. Jako wieloletni trener biznesu (NLP, NVC, Techniki Pamięciowe) specjalizuje się w podnoszeniu kompetencji miękkich menedżerów każdego stopnia. Pracuje według skutecznych metod łączących cele biznesowe z rozwojem osobistym.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.