Strefa merytoryczna
Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Budowanie zespołu

Słyszeć, a słuchać to nie to samo

Czy sprawiasz, że Twoi pracownicy szczerze mówią Ci o swoich zawodowych trudnościach i kłopotach? Jak aktywnie słuchać pracowników? Jak powstrzymać się od popełniania „grubych błędów” komunikacyjnych?
Jak współpracować z osobami z innych działów, aby minimalizować konflikty i współtworzyć kulturę firmy? W jaki sposób rozmawiać z różnymi osobowościami? To są pytania, na które znajdziesz odpowiedz w czasie tego szkolenia.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Manager i jego komunikacja:
    • Jak sprawić, aby inni przy Tobie mówili szczerze?
    • Charakterystyka otwartej komunikacji.
    • Twój model komunikacji - unikanie błędów.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  2. Rozmowy w zespole:
    • Zapobieganie konfliktom, czyli jak warto współpracować z innymi działami.
    • Kluczowe zasady aktywnego słuchania.
    • Różne temperamenty i różne sposoby mówienia.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.

Prowadzący:

Agata Rajchel

Agata Rajchel


Jako przedsiębiorca zna wszelkie meandry zarówno zarządzania produkcją jak i świadczenia szerokiej gamy usług, zarówno dla klienta indywidualnego jak i biznesowego. Doświadczyła chyba wszelkich przypadków związanych z pracownikami i zespołem. Jako wieloletni trener biznesu (NLP, NVC, Techniki Pamięciowe) specjalizuje się w podnoszeniu kompetencji miękkich menedżerów każdego stopnia. Pracuje według skutecznych metod łączących cele biznesowe z rozwojem osobistym.