Słyszeć a słuchać – to nie to samo
Czy sprawiasz, że Twoi pracownicy szczerze mówią Ci o swoich zawodowych trudnościach i kłopotach? Jak aktywnie słuchać pracowników? Jak powstrzymać się od popełniania „grubych błędów” komunikacyjnych?
Jak współpracować z osobami z innych działów, aby minimalizować konflikty i współtworzyć kulturę firmy? W jaki sposób rozmawiać z różnymi osobowościami? To są pytania, na które znajdziesz odpowiedz w czasie tego szkolenia.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Manager i jego komunikacja:
- Jak sprawić, aby inni przy Tobie mówili szczerze?
- Charakterystyka otwartej komunikacji.
- Twój model komunikacji - unikanie błędów.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- Rozmowy w zespole:
- Zapobieganie konfliktom, czyli jak warto współpracować z innymi działami.
- Kluczowe zasady aktywnego słuchania.
- Różne temperamenty i różne sposoby mówienia.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.