Strefa merytoryczna
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Praca z zespołem i zarządzanie projektami

Skuteczna komunikacja

Każda kompetencja managerska opiera się na umiejętności komunikowania się. Beż niej trudno mówić o sprawnym zarządzaniu ludźmi, budowaniu ich motywacji, efektywnym delegowaniu, udzielaniu informacji zwrotnej.

Często też to właśnie komunikacja w firmach nie działa w pełni i powoduje szereg problemów. Dlatego tak ważne jest, żeby wiedzieć na czym faktycznie polega komunikacja, między kim i w jaki sposób proces komunikacji powinien się odbywać.

Na szkoleniu zrozumiesz, co wpływa na skuteczność przekazu oraz dowiesz się, co jest najbardziej istotne w procesie komunikacji. Wszystko po to, aby móc bardziej efektywnie zarządzać zespołem.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Sposoby komunikacji z różnymi pokoleniami pracowników.
  2. Błędy i bariery komunikacyjne i jak sobie z nimi radzić.
  3. Zasady skuteczności komunikacji.
  4. Techniki komunikacyjne.
  5. Postawa komunikacyjna.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny


Szkoleniowiec specjalizujący się w budowaniu kompetencji lidera, w przywództwie. Posiada praktyczną wiedzę tworzenia sprawnie działających, stabilnych i dobrze zmotywowanych zespołów. Jako mentor, certyfikowany coach PCC ICF oraz trener biznesu prowadzi programy rozwojowe dla managerów, w których łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką budowania umiejętności i przekazywania wiedzy. Praca z ludźmi oraz towarzyszenie im w rozwoju sprawia jej ogromną satysfakcję i nadaje sens jej działaniu.