Strefa personalna
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Rozwój osobisty

Skuteczna komunikacja

Każda kompetencja managerska opiera się na umiejętności komunikowania się. Beż niej trudno mówić o sprawnym zarządzaniu ludźmi, budowaniu ich motywacji, efektywnym delegowaniu, udzielaniu informacji zwrotnej.

Często też to właśnie komunikacja w firmach nie działa w pełni i powoduje szereg problemów. Dlatego tak ważne jest, żeby wiedzieć na czym faktycznie polega komunikacja, między kim i w jaki sposób proces komunikacji powinien się odbywać.

Na szkoleniu zrozumiesz, co wpływa na skuteczność przekazu oraz dowiesz się, co jest najbardziej istotne w procesie komunikacji. Wszystko po to, aby móc bardziej efektywnie zarządzać zespołem.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Sposoby komunikacji z różnymi pokoleniami pracowników.
  2. Błędy i bariery komunikacyjne i jak sobie z nimi radzić.
  3. Zasady skuteczności komunikacji.
  4. Techniki komunikacyjne.
  5. Postawa komunikacyjna.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny


Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.

Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.

Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).

Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.

Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.

Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)

Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.