Strefa merytoryczna
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Budowanie zespołu

Siła empatycznego zarządzania

Żyjemy w czasach, w których wellbeing w organizacji nabiera coraz większego znaczenia.
Szybkie tempo, ilość zmian, sytuacje kryzysowe wpływają na poczucie niepewności. A ono z kolei prowadzi do sytuacji, w której pracownicy poświęcają więcej uwagi problemom, z którymi ta niepewność się wiąże. Dlatego tak ważna staje się umiejętność zadbania o emocjonalny dobrostan pracowników.
Tu pomocna okazuje się zdrowa empatia. Jakość przywództwa w coraz większym stopniu powiązana jest z umiejętnością empatycznego zarządzania, bo dzięki temu buduje się lojalność i zaangażowanie pracowników.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Czym jest empatia w zarządzaniu, sposoby wzmacniania.
  2. Jak zmienić relację problematyczną w akceptującą.
  3. Umiejętność aktywnego słuchania i jego rola w sprawnym zarządzaniu.
  4. Adekwatne pytania - narzędzie empatycznego lidera.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny


Szkoleniowiec specjalizujący się w budowaniu kompetencji lidera, w przywództwie. Posiada praktyczną wiedzę tworzenia sprawnie działających, stabilnych i dobrze zmotywowanych zespołów. Jako mentor, certyfikowany coach PCC ICF oraz trener biznesu prowadzi programy rozwojowe dla managerów, w których łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką budowania umiejętności i przekazywania wiedzy. Praca z ludźmi oraz towarzyszenie im w rozwoju sprawia jej ogromną satysfakcję i nadaje sens jej działaniu.