Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Siła empatycznego zarządzania

Żyjemy w czasach, w których wellbeing w organizacji nabiera coraz większego znaczenia.
Szybkie tempo, ilość zmian, sytuacje kryzysowe wpływają na poczucie niepewności. A ono z kolei prowadzi do sytuacji, w której pracownicy poświęcają więcej uwagi problemom, z którymi ta niepewność się wiąże. Dlatego tak ważna staje się umiejętność zadbania o emocjonalny dobrostan pracowników.
Tu pomocna okazuje się zdrowa empatia. Jakość przywództwa w coraz większym stopniu powiązana jest z umiejętnością empatycznego zarządzania, bo dzięki temu buduje się lojalność i zaangażowanie pracowników.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Czym jest empatia w zarządzaniu, sposoby wzmacniania.
  2. Jak zmienić relację problematyczną w akceptującą.
  3. Umiejętność aktywnego słuchania i jego rola w sprawnym zarządzaniu.
  4. Adekwatne pytania – narzędzie empatycznego lidera.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny

Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.
Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).
Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.