Strefa merytoryczna
Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Szkolenia managerskie

Rola managera od początku. Jak pogodzić lwa z rekinem? – czyli przywództwo vs. twarde zarządzanie

Szkolenia managerskie

Bliżej Ci do lwa czy rekina biznesu? Jak często zamykasz drzwi swojego gabinetu? Na jakich zasadach współpracujesz ze swoim zespołem? Kiedy ostatnio zaplanowałeś swoje działania? Co się stanie, gdy ilość spraw na już zostanie taka sama, a zabiorę Ci 5 h z dzisiejszego dnia pracy? 

Jeśli z włączoną kamerą po obu stronach spotkamy się na szkoleniu to już pierwszy krok do dojrzałości managerskiej za nami.

W czasie szkolenia omówimy szczegółowo rolę managera w zespole. Poszukamy odpowiedzi na pytanie, gdzie jest złoty środek między lwem, a rekinem. 

Jak ujarzmić „małpy”, które tak łatwo udaje się nam brać na plecy, bo jako manager „zrobię to lepiej  i sprawniej”. Spiszesz zasady panujące w Twoim zespole.

Tak spiszesz. To praktyczne podejście do tematu: jak być liderem.

To szkolenie jest dla managera:

  • Budującego swój zespół.
  • Będącego na początku swojej drogi.
  • Z wieloletnim stażem szukającego odpowiedzi na pytanie: Jak sprawić by ludzie chcieli ze mną pracować? 
  • Chcącego ze mną przećwiczyć w/w zagadnienia.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Dwa typy managera: lew i rekin:

  • Styl zarządzania: administrowanie vs. przywództwo.
  • Plusy ujemne i dodatnie tych styli.
  • Wstęp do bycia przywódcą - budowanie autorytetu managera.

2. „Małpy”: elementy zarządzania sobą w czasie:

  • Czym są małpy? Jak nimi zarządzać?  
  • 3 techniki na optymalizacje swojego czasu pracy.
  • Praca na przykładach - praca w grupach z użyciem kamery i mikrofonu.

3. Zasady - instrukcja obsługi managera:

  • Po co je mieć?
  • Co mi da ich spisanie skoro oni wiedzą jakie one są? - analiza przypadku.
  • Praca na przykładach - praca w grupach z użyciem kamery i mikrofonu.

Prowadzący:

Małgorzata Jasiukajć

Małgorzata Jasiukajć

Trener Biznesu, certyfikowany coach ICF, mentor oraz konsultant Maxi DISC. Od 2008 roku buduje zespoły, prowadzi rekrutacje, bierze udział we wdrażaniu standardów sprzedaży, zarówno jako doradca, jak i rekruter czy kierownik projektu. Manager nastawiony na cel. Jako trener skierowana jest przede wszystkim na jakość komunikacji. Praktyczne działania opiera na wieloletnim doświadczeniu.