Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Pytania coachingowe jako narzędzie w pracy managera

Umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych jest cenną kompetencją managerów. Sposób słuchania i prowadzenia rozmowy typowy dla coachingu szybko rozprzestrzenia się w organizacji otwartej na tę formę wsparcia pracowników.
Po szkoleniu będziesz potrafił:

  • Wdrożyć w swojej pracy pytania w modelu coachingowym.
  • Zastosować w rozmowie z pracownikiem słuchanie na głębokim poziomie.
  • Zadawać pytania, które wzmocnią w pracownikach poczucie odpowiedzialności za wyniki.
  • Wykorzystać niektóre narzędzia stosowane w coachingu dla zwiększenia efektywności w miejscu pracy.
  • Wspierać pracowników w samodzielnym określaniu i osiąganiu celów oraz poszukiwaniu głębszego sensu w wykonywanej pracy.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Czym jest słuchanie:
    • czego słuchamy,
    • co słyszymy.
  2. Wyznaczanie celu:
    • pytania wznoszące.
    • pytania dotyczące sedna.
    • pytania o cel.
  3. model GROW?
    • Goal – cel.
    • Reality – rzeczywistość.
    • Options – możliwości.
    • Will, Way Forward – wola, kolejne kroki.
  4. Pytania Kartezjańskie.

Prowadzący:

Katarzyna Braś

Katarzyna Braś

Jako Trenerka przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleń w zakresie komunikacji i budowania zaangażowania zespołu, sprzedaży oraz zarządzania zespołem, a także postaw managerskich.
Jest niezwykle doświadczonym trenerem i mentorem zarówno w obszarze sprzedaży, jak i efektywności osobistej i zespołowej.
Jest certyfikowanym trenerem Action Learning WIAL, absolwentką licznych szkoleń Train the Trainers Academy oraz szkoleń rozwojowych, akredytacja Insight Discovery oraz absolwentką MBA z zakresie ZZL.