Pytania coachingowe jako narzędzie w pracy managera
Umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych jest cenną kompetencją managerów. Sposób słuchania i prowadzenia rozmowy typowy dla coachingu szybko rozprzestrzenia się w organizacji otwartej na tę formę wsparcia pracowników.
Po szkoleniu będziesz potrafił:
- Wdrożyć w swojej pracy pytania w modelu coachingowym.
- Zastosować w rozmowie z pracownikiem słuchanie na głębokim poziomie.
- Zadawać pytania, które wzmocnią w pracownikach poczucie odpowiedzialności za wyniki.
- Wykorzystać niektóre narzędzia stosowane w coachingu dla zwiększenia efektywności w miejscu pracy.
- Wspierać pracowników w samodzielnym określaniu i osiąganiu celów oraz poszukiwaniu głębszego sensu w wykonywanej pracy.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Czym jest słuchanie:
- czego słuchamy,
- co słyszymy.
- Wyznaczanie celu:
- pytania wznoszące.
- pytania dotyczące sedna.
- pytania o cel.
- model GROW?
- Goal – cel.
- Reality – rzeczywistość.
- Options – możliwości.
- Will, Way Forward – wola, kolejne kroki.
- Pytania Kartezjańskie.
Prowadzący:
Katarzyna Braś
Jako Trenerka przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleń w zakresie komunikacji i budowania zaangażowania zespołu, sprzedaży oraz zarządzania zespołem, a także postaw managerskich.
Jest niezwykle doświadczonym trenerem i mentorem zarówno w obszarze sprzedaży, jak i efektywności osobistej i zespołowej.
Jest certyfikowanym trenerem Action Learning WIAL, absolwentką licznych szkoleń Train the Trainers Academy oraz szkoleń rozwojowych, akredytacja Insight Discovery oraz absolwentką MBA z zakresie ZZL.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.