Strefa merytoryczna
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Praca z zespołem i zarządzanie projektami

Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami

Kariera managera nie jest pasmem nieustających sukcesów. Są w nią wpisane również różnego rodzaju wyzwania, niepowodzenia, wymagające sytuacje. Jednym z takich właśnie obszarów są rozmowy z pracownikami, w których pojawiają się emocje, niepewność, których temat jest ciężki. Przykładem może być konieczność zwolnienia kogoś z pracy, rozmowa dyscyplinująca, czy też motywująca w sytuacji kryzysu.
Manager musi potrafić prowadzić takie rozmowy tak, aby - w zależności od sytuacji - wpływać na postawę pracownika, dać mu wsparcie, przeprowadzić przez niełatwy temat, a także dać sobie samemu radę z tymi trudnościami.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Czynniki wpływające na trudność rozmowy.
  2. Zasady i zastosowanie Porozumienia bez przemocy.
  3. Stosowanie analizy transakcyjnej w rozmowach z pracownikami.
  4. Metoda i zasady Komunikatu JA.
  5. Z jakimi błędami poznawczymi możesz się zetknąć i jak się ich wystrzegać.
  6. Zalety aktywnego słuchania.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny


Szkoleniowiec specjalizujący się w budowaniu kompetencji lidera, w przywództwie. Posiada praktyczną wiedzę tworzenia sprawnie działających, stabilnych i dobrze zmotywowanych zespołów. Jako mentor, certyfikowany coach PCC ICF oraz trener biznesu prowadzi programy rozwojowe dla managerów, w których łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką budowania umiejętności i przekazywania wiedzy. Praca z ludźmi oraz towarzyszenie im w rozwoju sprawia jej ogromną satysfakcję i nadaje sens jej działaniu.