Strefa merytoryczna
Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami

Kariera managera nie jest pasmem nieustających sukcesów. Są w nią wpisane również różnego rodzaju wyzwania, niepowodzenia, wymagające sytuacje. Jednym z takich właśnie obszarów są rozmowy z pracownikami, w których pojawiają się emocje, niepewność, których temat jest ciężki. Przykładem może być konieczność zwolnienia kogoś z pracy, rozmowa dyscyplinująca, czy też motywująca w sytuacji kryzysu.
Manager musi potrafić prowadzić takie rozmowy tak, aby - w zależności od sytuacji - wpływać na postawę pracownika, dać mu wsparcie, przeprowadzić przez niełatwy temat, a także dać sobie samemu radę z tymi trudnościami.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Czynniki wpływające na trudność rozmowy.
  2. Zasady i zastosowanie Porozumienia bez przemocy.
  3. Stosowanie analizy transakcyjnej w rozmowach z pracownikami.
  4. Metoda i zasady Komunikatu JA.
  5. Z jakimi błędami poznawczymi możesz się zetknąć i jak się ich wystrzegać.
  6. Zalety aktywnego słuchania.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny


Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.

Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.

Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).

Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.

Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.

Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.

Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.

Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)

Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.