Profesjonalny Kupiec – rozwój kompetencji zakupowych i negocjacyjnych (Szkolenie 4-dniowe)
Szkolenie jest doskonałym programem pomagającym usystematyzować wiedzę dotyczącą profesjonalnego realizowania procesu zakupowego skoncentrowanego na celach biznesowych firmy.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby kategoryzacji zakupów, analizy rynku, segmentacji dostawców, analizy potrzeb. W ramach szkolenia omawiamy sposoby zarządzania współpracą z dostawcami oraz strategie dopasowane do różnych segmentów zakupowych w odniesieniu do ich istotności dla biznesu przedsiębiorstwa.
Program szkolenia zawiera wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym uczestnicy mogą zastosować zdobytą wiedzę już od kolejnego dnia w swojej pracy. W trakcie programu szkoleniowego trener podaje realne przykłady obrazujące omawiany model lub metodę, jest też możliwość omawiania realnych case’ów biznesowych wniesionych przez uczestników.
Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co oznacza aktywne uczestnictwo osób biorących w nim udział, ponieważ jest to najbardziej efektywna forma uczenia się dorosłych.
Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.
1 dzień - 07.02.2023
2 dzień - 08.02.2023
3 dzień - 14.02.2023
4 dzień - 15.02.2023
Co zyskasz?
- Zdobędziesz wiedzę o segmentacji kategorii zakupowych i dostawców.
- Poznasz aspekty zarządzania dostawcami oraz współpracą z klientami wewnętrznymi.
- Rozwiniesz umiejętności tworzenia strategii zakupowych i procedur.
- Będziesz potrafić dopasować właściwą strategię do specyfiki danego segmentu zakupowego.
- Poznasz zasady zarządzania ryzykiem w zakupach.
- Zwiększysz umiejętności negocjacji.
Dla kogo?
- Pracownicy działów zakupów.
- Kierownicy działów zakupów.
- Liderzy kategorii zakupowych.
- Osoby planujące podjąć pracę w zakupach.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
Dzień 1
- Kategoryzacja zakupów.
- Analiza rynku i segmentacja dostawców.
- Zarządzanie relacjami z dostawcami.
Dzień 2
- Diagnoza potrzeb i współpraca z klientami wewnętrznymi.
- Relacje z trudnym klientem/dostawcą.
- Budowanie i realizacja strategii zakupowych.
Dzień 3
- Zarządzanie ryzykiem w zakupach i sposoby jego mitygacji.
- Budowanie dobrze funkcjonujących i wspierających procedur zakupowych.
- Wybór strategii negocjacyjnych.
Dzień 4
- Wybór strategii negocjacyjnych c.d.
- Umiejętności negocjacji zakupowych.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.