Strefa personalna
Czas trwania: 16 godzin
Tematyka: Rozwój osobisty

Profesjonalny Kupiec – rozwój kompetencji zakupowych i negocjacyjnych (Szkolenie 4-dniowe)

Szkolenie jest doskonałym programem pomagającym usystematyzować wiedzę dotyczącą profesjonalnego realizowania procesu zakupowego skoncentrowanego na celach biznesowych firmy.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby kategoryzacji zakupów, analizy rynku, segmentacji dostawców, analizy potrzeb. W ramach szkolenia omawiamy sposoby zarządzania współpracą z dostawcami oraz strategie dopasowane do różnych segmentów zakupowych w odniesieniu do ich istotności dla biznesu przedsiębiorstwa.

Program szkolenia zawiera wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym uczestnicy mogą zastosować zdobytą wiedzę już od kolejnego dnia w swojej pracy. W trakcie programu szkoleniowego trener podaje realne przykłady obrazujące omawiany model lub metodę, jest też możliwość omawiania realnych case’ów biznesowych wniesionych przez uczestników.

Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co oznacza aktywne uczestnictwo osób biorących w nim udział, ponieważ jest to najbardziej efektywna forma uczenia się dorosłych.

Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.

1 dzień - 07.02.2023
2 dzień - 08.02.2023
3 dzień - 14.02.2023
4 dzień - 15.02.2023

Co zyskasz?

  • Zdobędziesz wiedzę o segmentacji kategorii zakupowych i dostawców.
  • Poznasz aspekty zarządzania dostawcami oraz współpracą z klientami wewnętrznymi.
  • Rozwiniesz umiejętności tworzenia strategii zakupowych i procedur.
  • Będziesz potrafić dopasować właściwą strategię do specyfiki danego segmentu zakupowego.
  • Poznasz zasady zarządzania ryzykiem w zakupach.
  • Zwiększysz umiejętności negocjacji.

Dla kogo?

  • Pracownicy działów zakupów.
  • Kierownicy działów zakupów.
  • Liderzy kategorii zakupowych.
  • Osoby planujące podjąć pracę w zakupach.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

Dzień 1

  1. Kategoryzacja zakupów.
  2. Analiza rynku i segmentacja dostawców.
  3. Zarządzanie relacjami z dostawcami.

Dzień 2

  1. Diagnoza potrzeb i współpraca z klientami wewnętrznymi.
  2. Relacje z trudnym klientem/dostawcą.
  3. Budowanie i realizacja strategii zakupowych.

Dzień 3

  1. Zarządzanie ryzykiem w zakupach i sposoby jego mitygacji.
  2. Budowanie dobrze funkcjonujących i wspierających procedur zakupowych.
  3. Wybór strategii negocjacyjnych.

Dzień 4

  1. Wybór strategii negocjacyjnych c.d.
  2. Umiejętności negocjacji zakupowych.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny


Szkoleniowiec specjalizujący się w budowaniu kompetencji lidera, w przywództwie. Posiada praktyczną wiedzę tworzenia sprawnie działających, stabilnych i dobrze zmotywowanych zespołów. Jako mentor, certyfikowany coach PCC ICF oraz trener biznesu prowadzi programy rozwojowe dla managerów, w których łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką budowania umiejętności i przekazywania wiedzy. Praca z ludźmi oraz towarzyszenie im w rozwoju sprawia jej ogromną satysfakcję i nadaje sens jej działaniu.