Czas trwania: 16 godzin
Tematyka: Rozwój osobisty

Profesjonalny Kupiec – rozwój kompetencji zakupowych i negocjacyjnych (Szkolenie 4-dniowe)

Szkolenie jest doskonałym programem pomagającym usystematyzować wiedzę dotyczącą profesjonalnego realizowania procesu zakupowego skoncentrowanego na celach biznesowych firmy.

Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby kategoryzacji zakupów, analizy rynku, segmentacji dostawców, analizy potrzeb. W ramach szkolenia omawiamy sposoby zarządzania współpracą z dostawcami oraz strategie dopasowane do różnych segmentów zakupowych w odniesieniu do ich istotności dla biznesu przedsiębiorstwa.

Program szkolenia zawiera wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym uczestnicy mogą zastosować zdobytą wiedzę już od kolejnego dnia w swojej pracy. W trakcie programu szkoleniowego trener podaje realne przykłady obrazujące omawiany model lub metodę, jest też możliwość omawiania realnych case’ów biznesowych wniesionych przez uczestników.

Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co oznacza aktywne uczestnictwo osób biorących w nim udział, ponieważ jest to najbardziej efektywna forma uczenia się dorosłych.

Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Dzień:

    1. Kategoryzacja zakupów.
    2. Analiza rynku i segmentacja dostawców.
    3. Zarządzanie relacjami z dostawcami.
  2. Dzień:

    1. Diagnoza potrzeb i współpraca z klientami wewnętrznymi.
    2. Relacje z trudnym klientem/dostawcą.
    3. Budowanie i realizacja strategii zakupowych.
  3. Dzień:

    1. Zarządzanie ryzykiem w zakupach i sposoby jego mitygacji.
    2. Budowanie dobrze funkcjonujących i wspierających procedur zakupowych.
    3. Wybór strategii negocjacyjnych.
  4. Dzień:

    1. Wybór strategii negocjacyjnych c.d.
    2. Umiejętności negocjacji zakupowych.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny

Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.
Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).
Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.