Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Podstawowe narzędzia coachingowe w pracy managera

Współczesne środowisko pracy wymaga nowoczesnych metod zarządzania, w tym metod planowania rozwoju pracowników (modele kompetencyjne, ścieżki rozwoju pracowników). Prezentowane szkolenie pozwala uczestnikom zapoznać się z rolą managera jako coacha oraz narzędziami coachingowymi w pracy menagera.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Wprowadzenie do rozwoju pracowników:
    • Czym są modele kompetencyjne i jak ich używać w projektowaniu rozwoju pracownika?
    • Ścieżki rozwoju pracownika: rozwój pionowy, rozwój poziomy, rozwój w obrębie zajmowanego stanowiska.
  2. Rozwój pracowników - jak dobrać odpowiednią metodę:
    • Jak dobrać metodę rozwojową do celu rozwojowego?
    • Coaching jako narzędzie rozwojowe.
  3. Coaching - czym jest i kiedy go stosować?
    • Czym jest coaching?
    • Coach - trener - mentor: dobór roli do sytuacji.
  4. Manager coachem - niezbędne kompetencje. Kompetencje managera-coacha.
  5. Narzędzia coachingowe w pracy managera:
    • struktury rozmów coachingowych,
    • narzędzia do pracy z celami,
    • narzędzia do wzbudzania motywacji, narzędzia wydobywania zasobów.

Prowadzący:

Katarzyna Braś

Katarzyna Braś

Jako Trenerka przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleń w zakresie komunikacji i budowania zaangażowania zespołu, sprzedaży oraz zarządzania zespołem, a także postaw managerskich.
Jest niezwykle doświadczonym trenerem i mentorem zarówno w obszarze sprzedaży, jak i efektywności osobistej i zespołowej.
Jest certyfikowanym trenerem Action Learning WIAL, absolwentką licznych szkoleń Train the Trainers Academy oraz szkoleń rozwojowych, akredytacja Insight Discovery oraz absolwentką MBA z zakresie ZZL.