Podstawowe narzędzia coachingowe w pracy managera
Współczesne środowisko pracy wymaga nowoczesnych metod zarządzania, w tym metod planowania rozwoju pracowników (modele kompetencyjne, ścieżki rozwoju pracowników). Prezentowane szkolenie pozwala uczestnikom zapoznać się z rolą managera jako coacha oraz narzędziami coachingowymi w pracy menagera.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Wprowadzenie do rozwoju pracowników:
- Czym są modele kompetencyjne i jak ich używać w projektowaniu rozwoju pracownika?
- Ścieżki rozwoju pracownika: rozwój pionowy, rozwój poziomy, rozwój w obrębie zajmowanego stanowiska.
- Rozwój pracowników - jak dobrać odpowiednią metodę:
- Jak dobrać metodę rozwojową do celu rozwojowego?
- Coaching jako narzędzie rozwojowe.
- Coaching - czym jest i kiedy go stosować?
- Czym jest coaching?
- Coach - trener - mentor: dobór roli do sytuacji.
- Manager coachem - niezbędne kompetencje. Kompetencje managera-coacha.
- Narzędzia coachingowe w pracy managera:
- struktury rozmów coachingowych,
- narzędzia do pracy z celami,
- narzędzia do wzbudzania motywacji, narzędzia wydobywania zasobów.
Prowadzący:
Katarzyna Braś
Jako Trenerka przeprowadziła kilka tysięcy godzin szkoleń w zakresie komunikacji i budowania zaangażowania zespołu, sprzedaży oraz zarządzania zespołem, a także postaw managerskich.
Jest niezwykle doświadczonym trenerem i mentorem zarówno w obszarze sprzedaży, jak i efektywności osobistej i zespołowej.
Jest certyfikowanym trenerem Action Learning WIAL, absolwentką licznych szkoleń Train the Trainers Academy oraz szkoleń rozwojowych, akredytacja Insight Discovery oraz absolwentką MBA z zakresie ZZL.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.