Pigułka kluczowych kompetencji managera wg Googla
Rozważymy jakim trzeba być tak naprawdę managerem dla swojego zespołu - zmierzymy się z zastrzeżeniami i argumentami.
Podejmiemy na przykład takie jak:
- Czy nie wystarczy dobrze zarządzać?
- Może to nie dla wszystkich branż?
- To przerost formy nad treścią? Nie wierzę w to!
- To takie brednie psychologiczne: Nie jestem od „wychowywania pracowników”- tu się zarabia pieniądze.
- Nie można być „miękkim” - ludzie rozumieją tylko „silną rękę”, ect.
Zachęcamy Cię, przygotuj także swoje obiekcie.
Szkolenie trwa 2 dni (łącznie 10 godzin):
I dzień - 27.11.2023 r. | 9.00-14.00
II dzień - 28.11.2023 r. | 9.00-14.00
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- MODUŁ: Kluczowe kompetencje, czyli jakie i dlatego?
- Analiza poziomu Twoich kompetencji i informacja co pokazuje wynik?
- Chwila refleksji nad konsekwencjami zaniedbania się w tym temacie.
- Rekomendacje dla poszczególnego etapu i doświadczenia.
- Obserwacja innych i słuchanie feedbacku swoich pracowników.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- MODUŁ: Inspiracje i sprawdzone modele:
- Jakie strategie są już sprawdzone?
- Analiza zmian i konsekwencji społeczno-ekonomicznych.
- Czy Twoim pracownikom pokazujesz pozytywne wzorce?
- Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- MODUŁ: Kluczowe kompetencje:
- Jakie narzędzia są już sprawdzone?
- Jak w praktyce odpowiadać na współczesne oczekiwania i potrzeby pracowników?
- Jak konkretnie wzmacniać wybrane kompetencje?
- Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- MODUŁ: Wasze potrzeby, Wasze case study, Wasze sytuacje.
Prowadzący:

Agata Rajchel
Jako przedsiębiorca zna wszelkie meandry zarówno zarządzania produkcją jak i świadczenia szerokiej gamy usług, zarówno dla klienta indywidualnego jak i biznesowego. Doświadczyła chyba wszelkich przypadków związanych z pracownikami i zespołem. Jako wieloletni trener biznesu (NLP, NVC, Techniki Pamięciowe) specjalizuje się w podnoszeniu kompetencji miękkich menedżerów każdego stopnia. Pracuje według skutecznych metod łączących cele biznesowe z rozwojem osobistym.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.