Czas trwania: 10 godzin
Tematyka: Rozwój osobisty

Pigułka kluczowych kompetencji managera wg Googla

Rozważymy jakim trzeba być tak naprawdę managerem dla swojego zespołu - zmierzymy się z zastrzeżeniami i argumentami.

Podejmiemy na przykład takie jak:

  • Czy nie wystarczy dobrze zarządzać?
  • Może to nie dla wszystkich branż?
  • To przerost formy nad treścią? Nie wierzę w to!
  • To takie brednie psychologiczne: Nie jestem od „wychowywania pracowników”- tu się zarabia pieniądze.
  • Nie można być „miękkim” - ludzie rozumieją tylko „silną rękę”, ect.

Zachęcamy Cię, przygotuj także swoje obiekcie.

Szkolenie trwa 2 dni (łącznie 10 godzin):

I dzień - 27.11.2023 r. | 9.00-14.00
II dzień - 28.11.2023 r. | 9.00-14.00

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. MODUŁ: Kluczowe kompetencje, czyli jakie i dlatego?
    • Analiza poziomu Twoich kompetencji i informacja co pokazuje wynik?
    • Chwila refleksji nad konsekwencjami zaniedbania się w tym temacie.
    • Rekomendacje dla poszczególnego etapu i doświadczenia.
    • Obserwacja innych i słuchanie feedbacku swoich pracowników.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  2. MODUŁ: Inspiracje i sprawdzone modele:
    • Jakie strategie są już sprawdzone?
    • Analiza zmian i konsekwencji społeczno-ekonomicznych.
    • Czy Twoim pracownikom pokazujesz pozytywne wzorce?
    • Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  3. MODUŁ: Kluczowe kompetencje:
    • Jakie narzędzia są już sprawdzone?
    • Jak w praktyce odpowiadać na współczesne oczekiwania i potrzeby pracowników?
    • Jak konkretnie wzmacniać wybrane kompetencje?
    • Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  4. MODUŁ: Wasze potrzeby, Wasze case study, Wasze sytuacje.

Prowadzący:

Agata Rajchel

Agata Rajchel


Jako przedsiębiorca zna wszelkie meandry zarówno zarządzania produkcją jak i świadczenia szerokiej gamy usług, zarówno dla klienta indywidualnego jak i biznesowego. Doświadczyła chyba wszelkich przypadków związanych z pracownikami i zespołem. Jako wieloletni trener biznesu (NLP, NVC, Techniki Pamięciowe) specjalizuje się w podnoszeniu kompetencji miękkich menedżerów każdego stopnia. Pracuje według skutecznych metod łączących cele biznesowe z rozwojem osobistym.