Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Rozwój osobisty

Perfekcjonizm

Wiele osób lubi o sobie myśleć: jestem taka/taki skrupulatna/ny, dokładna/ny, pedantyczna/ny. To mój atut. Owszem, wszystko jest ok - dopóki jesteś po „dobrej stronie Mocy”. Szczegółowość i drobiazgowość to jedno a perfekcjonizm to już coś więcej. To taki stan umysłu, który popycha Cię w kontrolę i nie daje spokoju. To wieczne niezadowolenie - z siebie, z innych. Wiem, coś o tym, bo sama się z niego leczyłam. Też nie byłam świadoma. Jednak przeszłam tę drogę i odzyskałam radość życia. I o tym m.in. opowiem podczas szkolenia. Moją intencją jest, aby każdy zrozumiał co leży u jego podstaw, czyli jaka jest geneza perfekcjonizmu. Zrozumienie, czyli świadomość może rozpocząć proces zmiany, „zdrowienia”. Dobra wiadomość jest taka: Z tego się wychodzi! Jeśli chcesz poznać odpowiedź na pytanie: Od czego zacząć „leczenie” tej przypadłości? - to zapraszam Cię na szkolenie.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Skąd on się w ogóle bierze i dlaczego ja?
  2. Różnice pomiędzy zdrowym a niezdrowym perfekcjonizmem.
  3. Objawy niezdrowego perfekcjonizmu, czyli co Ci podcina skrzydła - różne case study w pracy i w życiu.
  4. Narzędzia i techniki pomocne w procesie odpuszczania perfekcjonizmu.

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Tatiana Galińska

Mentorka, Trenerka Biznesu, Autorka książki „#Bez Kija w Tyłku – o trudnych emocjach w biznesie i w życiu”, Twórczyni podcastu ”Menedżer z sercem”.

Posiada 18 letnie doświadczenie w łączeniu trudnych emocji i biznesu. Wspiera DDD/DDA w biznesie.
Odcina Emocjonalne Kotwice. Uważa, że nie ma trudnych ludzi, są za to niezrozumieni i niewysłuchani.

Pomaga ludziom zrozumieć siebie i własne emocje, co bezpośrednio wpływa na rozumienie innych – ich zachowania i reakcje.
Wierzy, że emocje nie muszą być przeszkodą — mogą i powinny być katalizatorem empatycznego przywództwa.

Dzięki jej wsparciu ludzie w biznesie zmieniają swoje ograniczające przekonania, zyskują harmonijne relacje w pracy, nie doprowadzają do eskalacji konfliktów, uczą się Empatycznej Konfrontacji oraz stawiania granic – sobie i innym.

Kobieta biznesu, która ma swoją historię Transformacji.
Mistrzyni Linkedin by Forbes Woman Polska.