Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Rozwój osobisty

Perfekcjonizm

Wiele osób lubi o sobie myśleć: jestem taka/taki skrupulatna/ny, dokładna/ny, pedantyczna/ny. To mój atut. Owszem, wszystko jest ok - dopóki jesteś po „dobrej stronie Mocy”. Szczegółowość i drobiazgowość to jedno a perfekcjonizm to już coś więcej. To taki stan umysłu, który popycha Cię w kontrolę i nie daje spokoju. To wieczne niezadowolenie - z siebie, z innych. Wiem, coś o tym, bo sama się z niego leczyłam. Też nie byłam świadoma. Jednak przeszłam tę drogę i odzyskałam radość życia. I o tym m.in. opowiem podczas szkolenia. Moją intencją jest, aby każdy zrozumiał co leży u jego podstaw, czyli jaka jest geneza perfekcjonizmu. Zrozumienie, czyli świadomość może rozpocząć proces zmiany, „zdrowienia”. Dobra wiadomość jest taka: Z tego się wychodzi! Jeśli chcesz poznać odpowiedź na pytanie: Od czego zacząć „leczenie” tej przypadłości? - to zapraszam Cię na szkolenie.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Skąd on się w ogóle bierze i dlaczego ja?
  2. Różnice pomiędzy zdrowym a niezdrowym perfekcjonizmem.
  3. Objawy niezdrowego perfekcjonizmu, czyli co Ci podcina skrzydła - różne case study w pracy i w życiu.
  4. Narzędzia i techniki pomocne w procesie odpuszczania perfekcjonizmu.

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Tatiana Galińska

Mentor, Coach i Trener Biznesu, Mistrzyni Linkedin by Forbes Women 2022. Od 15 lat wspiera managerów oraz właścicieli biznesów w ich rozwoju osobistym i inwestowaniu w siebie, w myśl zasady, że ludzie przychodzą do firmy czy marki, ale odchodzą od szefów.

W swojej pracy wykorzystuje autorską metodę opartą na holistycznym podejściu do człowieka. Skupia się w dużej mierze na emocjach, będących cechą każdego człowieka, który z kolei jest podstawowym elementem każdej firmy.

Własny biznes rozwinęła w dużej mierze poprzez samorozwój i nabycie kompetencji miękkich. Wykorzystuje swoje doświadczenie w szkoleniu osób chcących odnieść sukces oraz skutecznie prowadzić i rozwijać swoje działalności i markę osobistą. W ostatnich latach prowadziła autorskie warsztaty dla menedżerów dotyczące trudnych emocji w szeroko pojętym biznesie.