Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: HR dla managera

Onboarding

Czy onboarding zaczyna się dopiero pierwszego dnia zatrudnienia czy jest kontynuacją rekrutacji?
Jak zadbać o “first day experiance”, aby pracownik czuł, że trafił do odpowiedniego miejsca?
Jak zadbać o sprawność organizacyjną nowego pracownika?
Jak efektywnie transferować wiedzę?
Jak postawić cele na czas wdrażania?
Czy pracownik onboardowany może być realnym wsparciem dla zespołu?

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Onboarding- gdzie się zaczyna, a gdzie kończy?
  2. Autorska metoda wdrażania nowego pracownika, oparta na “trójkącie kompetencyjnym”
  3. Po czym poznasz, że pracownik jest już gotowy do samodzielnej pracy
  4. Certyfikacja onboardingowa.
  5. Jak wyznaczyć cele na pierwszy miesiąc w firmie.
  6. Jaką wartość nowy pracownik może wnieść od razu do zespołu.

Prowadzący:

Anna Jarosławska

Anna Jarosławska

Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta. Uwielbia optymalizować procesy, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieraniu C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.