Strefa merytoryczna
Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Szkolenia managerskie

Onboarding czyli co zrobić, aby efektywnie wdrożyć nowego pracownika

Czy onboarding zaczyna się dopiero pierwszego dnia zatrudnienia czy jest kontynuacją rekrutacji?
Jak zadbać o “first day experience”, aby pracownik czuł, że trafił do odpowiedniego miejsca?
Jak zadbać o sprawność organizacyjną nowego pracownika?
Jak efektywnie transferować wiedzę?
Jak postawić cele na czas wdrażania?
Czy pracownik onboardowany może być realnym wsparciem dla zespołu?

Dla kogo:

  • Dla managerów działów operacyjnych, którzy planują zmiany osobowe w swoich zespołach.
  • Dla managerów HR, którzy wspierają dyrektorów we wdrażaniu nowych członków zespołów.
  • Pasjonatów HR.
  • CEO małych firmy, którzy planują budować swoje zespoły.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Onboarding- gdzie się zaczyna, a gdzie kończy?

2. Autorska metoda wdrażania nowego pracownika, oparta na “trójkącie kompetencyjnym”.

3. Po czym poznasz, że pracownik jest już gotowy do samodzielnej pracy.

4. Certyfikacja onboardingowa.

5. Jak wyznaczyć cele na pierwszy miesiąc w firmie.

6. Jaką wartość nowy pracownik może wnieść od razu do zespołu.

Prowadzący:

Anna Jarosławska

Anna Jarosławska

Interim Manager, konsultant biznesowy. Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą klienta. Uwielbia optymalizować procesów, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieranie C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.