Onboarding
Czy onboarding zaczyna się dopiero pierwszego dnia zatrudnienia czy jest kontynuacją rekrutacji?
Jak zadbać o “first day experiance”, aby pracownik czuł, że trafił do odpowiedniego miejsca?
Jak zadbać o sprawność organizacyjną nowego pracownika?
Jak efektywnie transferować wiedzę?
Jak postawić cele na czas wdrażania?
Czy pracownik onboardowany może być realnym wsparciem dla zespołu?
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Onboarding- gdzie się zaczyna, a gdzie kończy?
- Autorska metoda wdrażania nowego pracownika, oparta na “trójkącie kompetencyjnym”
- Po czym poznasz, że pracownik jest już gotowy do samodzielnej pracy
- Certyfikacja onboardingowa.
- Jak wyznaczyć cele na pierwszy miesiąc w firmie.
- Jaką wartość nowy pracownik może wnieść od razu do zespołu.
Prowadzący:
Anna Jarosławska
Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta. Uwielbia optymalizować procesy, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieraniu C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.