Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: HR dla managera

Zarządzanie celami w organizacji

OKR jest najefektywniejszą metodą zarządzania celami stosowaną np. w Allegro czy Google. Metoda ta pomoże nie tylko wyznaczyć cele, ale również je priorytetyzować i na bieżąco zwiększać ich efektywność. Pomaga czerpać najlepsze sposoby na dojście do celu bezpośrednio od zespołu. Daje zdecydowanie większą elastyczność niż KPI, zarówno dla zespołu jak i osób zarządzających.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Czym są OKR?
  2. Jak je poprawnie wyznaczać i opisywać?
  3. Zarządzanie OKRami - jak je rozliczać, jak często walidować, na jaki okres powinny być ustalone.
  4. Przykłady celów OKR w różnych działach

Prowadzący:

Anna Jarosławska

Anna Jarosławska

Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta. Uwielbia optymalizować procesy, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieraniu C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.