Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Rozwój osobisty

Negocjacje v.1 – podstawy

Negocjacje są wszechobecne, masz z nimi do czynienia praktycznie każdego dnia. Jeśli pracujesz w dziale zakupów lub sprzedaży, to jest to względnie oczywiste. Mniej oczywiste jest to, że każde zdarzenie, którym ktoś do czegoś Cię przekonuje, coś chce osiągnąć, na coś Cię namówić, do czegoś doprowadzić, w kwestiach mniej lub bardziej istotnych, to również są negocjacje. Z szefem, partnerem, dzieckiem, pracownikiem.
Masz wybór - rzucić się w negocjacje spontanicznie i intuicyjnie próbować sobie w nich poradzić lub poznać ich tajniki, wypracować umiejętności i świadomie stosować techniki i style negocjacyjne.
Szkolenie to pozwoli przygotować Ci własną bazę wiedzy i umiejętności, żeby z powodzeniem zacząć prowadzić skuteczne negocjacje.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Czym są negocjacje.
  2. Etapy negocjacji.
  3. Umiejętności, techniki negocjacyjne.
  4. Style negocjacyjne.
  5. Trudne sytuacje.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny

Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.
Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).
Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.