Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Rozwój osobisty

Holistyczny rozwój kariery managerskiej

Czy planujesz swoją ścieżkę rozwoju managerskiego, patrząc holistycznie na swój rozwój zawodowy oraz osobisty? Zastanawiasz się jak zaplanować najkorzystniejsze dla własnego rozwoju działania, biorąc pod uwagę naturalne predyspozycje oraz hierarchię wartości? Ten warsztat pozwoli Ci zadbać o spójność swoich celów i synergię pomiędzy nimi.
Warsztat ma za zadanie zaplanowanie kariery managerskiej, biorąc pod uwagę najważniejsze obszary rozwoju i życia człowieka.
Pozwala na uświadomienie sobie wieloaspektowości kariery managerskiej oraz poradzenie sobie z ewentualnymi konfliktami już na etapie planowania.
Motywuje do określenia indywidualnych priorytetów w rozwoju zawodowym i osobistym.
Uczy łączenia kariery zawodowej z życiem osobistym i rodzinnym.
Zwraca uwagę na wiele niedocenianych lub przemilczanych aspektów , jak np. uznanie czy dobrostan finansowy i życiowy.
Wymaga podjęcia pełnej odpowiedzialności za swój rozwój zawodowy i osobisty.
Poszerza horyzonty i proponuje nowoczesne, holistyczne podejście do planowania.
Daje narzędzia do późniejszej pracy z podległym zespołem.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Wprowadzenie i omówienie holistycznego podejścia do planowania kariery i życia osobistego.
  2. Omówienie obszarów, w których odbędzie się planowanie oraz określanie celów (każdy indywidualnie) do każdego obszaru.
  3. Forma pracy - wyjaśnienie, przykłady, wymiana poglądów w czacie, praca indywidualna na kartkach lub na wzorcu mapy, wyświetlane kafelki z Mapy Managera:
    • Ja.
    • Rozwój zawodowy.
    • Rozwój osobisty.
    • Rodzina i przyjaciele.
    • Związki.
    • Pieniądze.
    • Sława /Uznanie.
  4. Spojrzenie z lotu ptaka na swoje cele i znalezienie dźwigni lub określenie najważniejszych obszarów rozwojowych mających wpływ na pozostałe. Podzielenie się spostrzeżeniami.
  5. Podsumowanie warsztatu: każdy określi pierwszy krok w wybranych dziedzinach.

Prowadzący:

Joanna Stocka-Prusaczyk

Joanna Stocka-Prusaczyk

Jako Leadership Coach od ponad 20 lat pomaga biznesom i osobom prywatnym w skutecznym rozwoju. Łączy w sobie empatię oraz nadzwyczajną skuteczność dzięki doświadczeniu i wiedzy zdobytej w trakcie pracy w międzynarodowych korporacjach oraz nieustannemu szkoleniu się i doskonaleniu. Doskonale zna problemy, z jakimi mierzą się liderzy, managerowie, osoby na stanowiskach C-level – tak ze strony ludzi, jak ze strony organizacji. Doskonale rozumie problemy i kryzysy, jakie przechodzą oni, a także ich ludzie. Sama wszak budowała własne zespoły od zera, jak również wyciągała je z dolnych miejsc w rankingach na topowe. Ogromną radość sprawia jej towarzyszenie drugiemu człowiekowi w rozwoju i obserwowanie jego sukcesów. Managerowie, z którymi pracowała, mogą pochwalić się wspaniałymi zespołami ludzi, którzy dokładnie wiedzą, jak osiągać cele finansowe oraz jak wesprzeć firmę w coraz szybszym rozwoju.