Lider zespołu (Szkolenie 4-dniowe)
Wchodząc na stanowisko kierownicze trzeba wziąć na siebie odpowiedzialność za własny warsztat managerski oraz za rozwój i wyniki pracy swojego zespołu. Konieczny jest pakiet umiejętności, który pozwoli działać skutecznie, osiągać dobre rezultaty i cieszyć się satysfakcją.
Dobry lider potrafi inspirować do działania, rozumie swoich pracowników i ich różnorodność, dzieli się odpowiedzialnością i wie, jak jej wymagać od zespołu. Dzięki takiemu liderowi zespół dobrze współpracuje, staje się coraz bardziej efektywny, dojrzały i samodzielny.
Dobry lider zna różnego rodzaju pułapki i umie ustrzec siebie i zespół przed poważniejszymi błędami. Zna dobre wzorce, skuteczne metody działania i narzędzia. Potrafi budować właściwe relacje i zaangażowanie. Potrafi pociągnąć ludzi za sobą.
Celem szkolenia jest przekazanie wszechstronnej wiedzy na temat praktyk pracy liderskiej oraz przedstawienie, w jaki sposób lider może potęgować rezultaty zespołu i skutecznie zarządzać pracą swoich ludzi.
Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co oznacza aktywne uczestnictwo osób biorących w nim udział, ponieważ jest to najbardziej efektywna forma uczenia się dorosłych.
Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.
Terminy:
1 dzień - 23.02.2023 I 2 dzień - 24.02.2023 I 3 dzień - 02.03.2023 I 4 dzień - 03.03.2023
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Dzień 1:
- Kim jest lider.
- Skuteczna komunikacja.
- Błędy i bariery komunikacyjne, pułapki.
- Narzędzia komunikacyjne.
- Aktywne słuchanie, adekwatne pytania.
- Dzień 2:
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności, narzędzia delegowania, pułapki.
- Informacja zwrotna, korzyści, postawa, narzędzia.
- Narzędzia feedbacku, wpadki.
- Trudne rozmowy, ocenianie pracowników.
- NonViolent Communication.
- Dzień 3:
- Postawa - analiza transakcyjna w relacji z pracownikiem.
- Metoda Komunikat JA.
- Błędy poznawcze.
- Budowanie zaangażowania - motywacja wewnętrzna.
- SDT założenia.
- Motywacja w kryzysie.
- Budowanie zaufania.
- Dzień 4:
- Zarządzanie empatyczne.
- Budowanie strategii, myślenie strategiczne, metody.
- Zarządzanie zmianą, działania lidera.
- Case study na podsumowanie programu.
Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny
Szkoleniowiec specjalizujący się w budowaniu kompetencji lidera, w przywództwie. Posiada praktyczną wiedzę tworzenia sprawnie działających, stabilnych i dobrze zmotywowanych zespołów. Jako mentor, certyfikowany coach PCC ICF oraz trener biznesu prowadzi programy rozwojowe dla managerów, w których łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką budowania umiejętności i przekazywania wiedzy. Praca z ludźmi oraz towarzyszenie im w rozwoju sprawia jej ogromną satysfakcję i nadaje sens jej działaniu.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.