Lean thinking
Podczas warsztatu nauczysz się, że Lean nie jest ani narzędziem, ani procesem posiadającym swój początek i zakończenie. Dowiesz się, co zrobić, aby zespoły chciały się ciągle doskonalić oraz jakie są podstawy Lean i dlaczego się go nie wdraża.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Wprowadzenie do LEAN:
- Co to jest Lean?
- Ciągłe doskonalenie się organizacji - kultura i świadomości Lean.
- Lean - w jakich zespołach można zastosować doskonalenie procesu.
- Budowanie świadomości LEAN:
- Struktura organizacji: odwrócona piramida.
- Zaangażowanie zespołu.
- Zrozumienie oczekiwania klienta (VOC).
- Ciągłe doskonalenie w praktyce:
- Czym jest wartość dodana i jak ją zdefiniować (VA).
- Poszukiwanie strat (NVA) i ograniczeń w realizowanych procesach (TOC).
- Lean - praktyczne wykorzystanie.
Prowadzący:

Zbigniew Gabriel
Praktyk poparty doświadczeniem.
Od 2012 roku szkoli zespoły, prowadzi rekrutację oraz tworzy standardy obsługi klienta.
Od 2018 roku pracuje nad optymalizacją procesów oraz wdraża zarządzanie zwinne w dużych organizacjach.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.