Konfrontacja i inne „trudne” rozmowy w zespole
Jest wiele ograniczających przekonań na temat konfrontacji. Pierwsza myśl, kiedy słyszymy to słowo i już czujemy ścisk w żołądku. Wcale nie musi tak być. Dobre przygotowanie do rozmowy oraz odpowiednie nastawienie czynią cuda. Niestety wiele osób, nie chce tracić na to czasu. W efekcie podsyca swój opór i lęk. Przygotowałam cały zestaw pomocnych narzędzi, które pomogą Ci oswoić „trudne" rozmowy a przede wszystkim zrozumieć, że wcale nie muszą być trudne.
Widziałam wiele zespołów, które osiągnęły mistrzostwo w zamiataniu pod dywan. Ludzie nie rozmawiali ze sobą, udawali - ja to nazywam #PudrowaniemSyfa. Skutki takiego podejścia zawsze były podobne - konflikty eskalowały. To była tylko kwestia czasu. Widziałam na własne oczy Błędne Koło Wzajemnego Wyniszczania. A można było temu zapobiec.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Konfrontacja vs Empatyczna Konfrontacja. Poznaj różnice.
- Jak przygotować się do "trudnych" rozmów w zespole i nie tylko.
- Drabina Interwencji, FUKO, Ja ... Ty...,
- Którym uchem słyszysz? Kwadrat Komunikacyjny.
- Co nas blokuje przed otwartymi rozmowami? Poznaj 3 mechanizmy obronne.
- Zasada Radykalnej Szczerości wg Kim Scott.
- Przykre skutki unikania "trudnych" rozmów.
- Koło Konfliktu i nasze wewnętrzne konflikty motywacyjne.
Prowadzący:

Tatiana Galińska
Mentor, Coach i Trener Biznesu, Mistrzyni Linkedin by Forbes Women 2022. Od 15 lat wspiera managerów oraz właścicieli biznesów w ich rozwoju osobistym i inwestowaniu w siebie, w myśl zasady, że ludzie przychodzą do firmy czy marki, ale odchodzą od szefów.
W swojej pracy wykorzystuje autorską metodę opartą na holistycznym podejściu do człowieka. Skupia się w dużej mierze na emocjach, będących cechą każdego człowieka, który z kolei jest podstawowym elementem każdej firmy.
Własny biznes rozwinęła w dużej mierze poprzez samorozwój i nabycie kompetencji miękkich. Wykorzystuje swoje doświadczenie w szkoleniu osób chcących odnieść sukces oraz skutecznie prowadzić i rozwijać swoje działalności i markę osobistą. W ostatnich latach prowadziła autorskie warsztaty dla menedżerów dotyczące trudnych emocji w szeroko pojętym biznesie.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.