Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Rozwój osobisty

Konfrontacja i inne „trudne” rozmowy w zespole

Jest wiele ograniczających przekonań na temat konfrontacji. Pierwsza myśl, kiedy słyszymy to słowo i już czujemy ścisk w żołądku. Wcale nie musi tak być. Dobre przygotowanie do rozmowy oraz odpowiednie nastawienie czynią cuda. Niestety wiele osób, nie chce tracić na to czasu. W efekcie podsyca swój opór i lęk. Przygotowałam cały zestaw pomocnych narzędzi, które pomogą Ci oswoić „trudne" rozmowy a przede wszystkim zrozumieć, że wcale nie muszą być trudne.

Widziałam wiele zespołów, które osiągnęły mistrzostwo w zamiataniu pod dywan. Ludzie nie rozmawiali ze sobą, udawali - ja to nazywam #PudrowaniemSyfa. Skutki takiego podejścia zawsze były podobne - konflikty eskalowały. To była tylko kwestia czasu. Widziałam na własne oczy Błędne Koło Wzajemnego Wyniszczania. A można było temu zapobiec.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Konfrontacja vs Empatyczna Konfrontacja. Poznaj różnice.
  2. Jak przygotować się do "trudnych" rozmów w zespole i nie tylko.
  3. Drabina Interwencji, FUKO, Ja ... Ty...,
  4. Którym uchem słyszysz? Kwadrat Komunikacyjny.
  5. Co nas blokuje przed otwartymi rozmowami? Poznaj 3 mechanizmy obronne.
  6. Zasada Radykalnej Szczerości wg Kim Scott.
  7. Przykre skutki unikania "trudnych" rozmów.
  8. Koło Konfliktu i nasze wewnętrzne konflikty motywacyjne.

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Tatiana Galińska


Mentor, Coach i Trener Biznesu, Mistrzyni Linkedin by Forbes Women 2022. Od 15 lat wspiera managerów oraz właścicieli biznesów w ich rozwoju osobistym i inwestowaniu w siebie, w myśl zasady, że ludzie przychodzą do firmy czy marki, ale odchodzą od szefów.


W swojej pracy wykorzystuje autorską metodę opartą na holistycznym podejściu do człowieka. Skupia się w dużej mierze na emocjach, będących cechą każdego człowieka, który z kolei jest podstawowym elementem każdej firmy.


Własny biznes rozwinęła w dużej mierze poprzez samorozwój i nabycie kompetencji miękkich. Wykorzystuje swoje doświadczenie w szkoleniu osób chcących odnieść sukces oraz skutecznie prowadzić i rozwijać swoje działalności i markę osobistą. W ostatnich latach prowadziła autorskie warsztaty dla menedżerów dotyczące trudnych emocji w szeroko pojętym biznesie.