Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Rozwój osobisty

Konflikty w zespole

Jest takie powiedzenie, że firma to ludzie. Jest i drugie, że ludzie przychodzą do Firmy (marki/logo) a odchodzą od szefów. Zastanawiasz się czasem, ile lat w swoim życiu spędzasz w pracy? Jak podaje Eurostat - Polakom zajmuje to 33,5 lat. To dużo czy mało?

Jak dla mnie bardzo dużo, to ponad 75% naszego dorosłego życia. Dlatego uważam, że w interesie każdej dojrzałej osoby, powinno leżeć to, aby dobrze się czuć w swoim zespole. Nikt nas tego nie uczy w szkole. Szkoda. A w Szkole Życia - zwłaszcza w biurowej codzienności - dobre samopoczucie to podstawa. Ile ludzi, tyle charakterów. Tam, gdzie są ludzie nieodłącznie są i emocje.

Zaczyna się niewinnie: nieporozumienia, zgrzyty, niejasne komunikaty, brak chęci do wyjaśnienia, lęk i ostatecznie eskalacja konfliktów. Kiedy zaczynamy rozumieć, dlaczego - ja się tak zachowuję - to ze zrozumieniem patrzę na zachowanie innych. A wiele zachowań mamy nieuświadomionych. Ja pomagam je wyciągnąć na światło dzienne i zrozumieć.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Co to znaczy "TRUDNY" człowiek? A co, jeśli nie ma "trudnych" ludzi?
  2. Dlaczego wchodzimy w "trudne" zachowania, czyli geneza.
  3. Poznaj 3 kluczowe emocje, które stoją za takim zachowaniem.
  4. Każdy z nas może być "trudny" tylko o tym nie wie. Samoświadomość.
  5. Biurowe przykłady, czyli case study.
  6. Narzędzia, czyli jak ze zrozumieniem komunikować się z innymi.

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Tatiana Galińska

Mentorka, Trenerka Biznesu, Autorka książki „#Bez Kija w Tyłku – o trudnych emocjach w biznesie i w życiu”, Twórczyni podcastu ”Menedżer z sercem”.

Posiada 18 letnie doświadczenie w łączeniu trudnych emocji i biznesu. Wspiera DDD/DDA w biznesie.
Odcina Emocjonalne Kotwice. Uważa, że nie ma trudnych ludzi, są za to niezrozumieni i niewysłuchani.

Pomaga ludziom zrozumieć siebie i własne emocje, co bezpośrednio wpływa na rozumienie innych – ich zachowania i reakcje.
Wierzy, że emocje nie muszą być przeszkodą — mogą i powinny być katalizatorem empatycznego przywództwa.

Dzięki jej wsparciu ludzie w biznesie zmieniają swoje ograniczające przekonania, zyskują harmonijne relacje w pracy, nie doprowadzają do eskalacji konfliktów, uczą się Empatycznej Konfrontacji oraz stawiania granic – sobie i innym.

Kobieta biznesu, która ma swoją historię Transformacji.
Mistrzyni Linkedin by Forbes Woman Polska.