Czas trwania: 10 godzin
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Jak skutecznie prowadzić firmę w 2025 roku? (Szkolenie 2-dniowe)

Podczas warsztatu dowiesz się, jakie obszary musisz mieć zaopiekowane i jakie kompetencje posiadać w tym zakresie, aby odpowiednio przygotować się na nadchodzące zmiany.
To szkolenie to kompleksowy przewodnik po kluczowych narzędziach zarządzania, które pomogą Ci skutecznie rozwijać swój biznes. Podczas szkolenia poznasz metody związane z zarządzaniem strategicznym, finansami, zespołem, automatyzacją procesów oraz marketingiem cyfrowym. Dowiesz się również, jak elastycznie reagować na zmiany rynkowe, wdrażać Lean i Agile oraz skutecznie zarządzać ryzykiem.
To praktyczne szkolenie przygotuje Cię na wyzwań, które przyniesie 2025 rok.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Wprowadzenie - Przegląd szkolenia i zapowiedź 9 najważniejszych metod, które omówimy.
  2. Zarządzanie strategiczne - Jak stworzyć skuteczny plan strategiczny i reagować na zmiany na rynku?
  3. Zarządzanie finansami - Zarządzanie przepływami pieniężnymi oraz kluczowe wskaźniki finansowe, które warto monitorować.
  4. Analiza SWOT - Jak rozpoznać mocne i słabe strony firmy oraz skutecznie wykorzystać szanse i minimalizować zagrożenia?
  5. Zarządzanie zespołem - Jak efektywnie komunikować się z zespołem, delegować zadania i motywować pracowników do działania?
  6. Lean Management - Zasady Lean Management w praktyce – jak eliminować marnotrawstwo i optymalizować procesy?
  7. Agile w zarządzaniu projektami - Elastyczne zarządzanie projektami z wykorzystaniem metody Agile – dlaczego warto je stosować?
  8. Zarządzanie ryzykiem - Jak identyfikować i zarządzać ryzykiem w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym?
  9. Automatyzacja procesów biznesowych - Jakie narzędzia automatyzacji warto wdrożyć w swojej firmie, aby poprawić efektywność?
  10. Budowanie marki i marketing cyfrowy - Skuteczne strategie budowania marki i promocji online. Jak osiągnąć sukces w marketingu cyfrowym?

Prowadzący:

Anna Jarosławska

Anna Jarosławska

Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta. Uwielbia optymalizować procesy, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieraniu C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.