Informacja zwrotna na co dzień
Umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej nie jest prosta. Często zdarza się, że managerowie z różnych przyczyn jej unikają lub stosują rzadko.
Tymczasem, jeśli feedbacku nie ma, to taka sytuacja zwiększa frustrację i niepewność w zespole. Skutkiem tego jest spadek motywacji i gorsze wyniki pracy.
Umiejętnie i regularnie przekazywana informacja zwrotna pozwala na rozwój i doskonalenie kompetencji pracowników i tym samym wpływa na wzrost ich zaangażowania oraz znacznie lepsze efekty pracy.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Czym jest informacja zwrotna.
- Co jest potrzebne, żeby umiejętnie dawać feedback.
- Korzyści kultury informacji zwrotnej w firmie.
- Jak mózg ludzki reaguje na feedback.
- Jak postępować z pracownikami, którzy boją się feedbacku.
- Zasady udzielania informacji zwrotnej.
- Narzędzia do udzielania informacji zwrotnej (FUKO, GOLD, CONNECT).
- Pułapki feedbacku.
- Koncepcja feedforward.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.