Informacja zwrotna na co dzień
Umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej nie jest prosta. Często zdarza się, że managerowie z różnych przyczyn jej unikają lub stosują rzadko.
Tymczasem, jeśli feedbacku nie ma, to taka sytuacja zwiększa frustrację i niepewność w zespole. Skutkiem tego jest spadek motywacji i gorsze wyniki pracy.
Umiejętnie i regularnie przekazywana informacja zwrotna pozwala na rozwój i doskonalenie kompetencji pracowników i tym samym wpływa na wzrost ich zaangażowania oraz znacznie lepsze efekty pracy.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Czym jest informacja zwrotna.
- Co jest potrzebne, żeby umiejętnie dawać feedback.
- Korzyści kultury informacji zwrotnej w firmie.
- Jak mózg ludzki reaguje na feedback.
- Jak postępować z pracownikami, którzy boją się feedbacku.
- Zasady udzielania informacji zwrotnej.
- Narzędzia do udzielania informacji zwrotnej (FUKO, GOLD, CONNECT).
- Pułapki feedbacku.
- Koncepcja feedforward.
Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny
Szkoleniowiec specjalizujący się w budowaniu kompetencji lidera, w przywództwie. Posiada praktyczną wiedzę tworzenia sprawnie działających, stabilnych i dobrze zmotywowanych zespołów. Jako mentor, certyfikowany coach PCC ICF oraz trener biznesu prowadzi programy rozwojowe dla managerów, w których łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką budowania umiejętności i przekazywania wiedzy. Praca z ludźmi oraz towarzyszenie im w rozwoju sprawia jej ogromną satysfakcję i nadaje sens jej działaniu.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.