Strefa merytoryczna
Czas trwania: 5 godzin
Tematyka: Szkolenia managerskie

Dobrze się komunikuję. Aktywnie słucham i dzielę się informacjami – wstęp do podstaw efektywnej komunikacji

Szkolenia managerskie

Poznacie 10 kluczowych kompetencjach współczesnego MANAGERA. Będziemy rozmawiać i ćwiczyć …. KOMUNIKACJĘ. Niby każdy to robi od urodzenia, a wciąż tyle z tym kłopotów. Dowiesz się o:

  • istotnych błędach, których trzeba unikać,
  • metodach sprzyjających efektywnej komunikacji z zespołem i poszczególnymi pracownikami,
  • jak dzielić się informacjami i perswazyjnie wypowiadać.

Wyciągniemy wnoszące wnioski, które pozwolą zaplanować kolejne kroki rozwoju tej kompetencji.

Skupimy się na różnicach w typologii i charakterach Twoich pracowników. Omówimy i przećwiczymy jak aktywnie słuchać, czyli jakie zadawać pytania oraz co zrobić, aby więcej milczeć. Skupimy się też na Twoich przekonaniach sprawdzając czy są pomagające. Rozważymy jak konkretnie przekazywać informacje, w sytuacji, w której rzeczywiście chcesz dowiedzieć się co myślą inni.

Będziecie ćwiczyć wybrane sytuacje z zespołem, aby móc wyciągnąć własne wnioski.

Czy na tym warsztacie wyczerpiemy temat? Absolutnie NIE, raczej doświadczysz inspiracji i wiedzy w pigułce. Przećwiczysz kilka zawodowych sytuacji i wyciągniesz własne wnioski. Otrzymasz wskazówki, gdzie dalej szukać wiedzy.

To szkolenie dla Managera:

  • rozpoczynającego swoją drogę kierowniczą,
  • chcącego doskonalić swoje kompetencje komunikacyjne,
  • szukającego odpowiedzi jak budować efektywny zespół w oparciu o komunikację,
  • chcącego przećwiczyć konkretne zawodowe sytuacje.

Jest to spotkanie 5 z 10 w ramach rozwoju najważniejszych cech doskonałego managera. Każde ze spotkań można realizować osobno i są one od siebie niezależne.

Po każdym szkoleniu wystawiany jest dyplom, zaś za przejście całości certyfikat ukończenia cyklu szkoleń.

Metody pracy warsztatowej:

Zachęcamy (a nawet wymagamy) uczestnictwa z włączoną kamerą i mikrofonem. Używamy platformy ZOOM.

Trener prowadzi zajęcia m.in. poprzez metody Action Learning:

  • zadania zespołowe interaktywne,
  • analiza wybranych przykładów,
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne,
  • dyskusje moderowane, kierunkowe pytania,
  • mini prelekcje.

Materiały są dystrybuowane w wersji elektronicznej; będzie to prezentacja merytoryczna i ćwiczenia.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

1. Co sprawia, że inni przy Tobie milczą?

2. Pytania otwierajcie.

3. Twoja postawa i zachowanie na co dzień - co podświadomie przekazujesz pracownikom.

4. Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.

Prowadzący:

Agata Rajchel

Agata Rajchel


Jako przedsiębiorca zna wszelkie meandry zarówno zarządzania produkcją jak i świadczenia szerokiej gamy usług, zarówno dla klienta indywidualnego jak i biznesowego. Doświadczyła chyba wszelkich przypadków związanych z pracownikami i zespołem. Jako wieloletni trener biznesu (NLP, NVC, Techniki Pamięciowe) specjalizuje się w podnoszeniu kompetencji miękkich menedżerów każdego stopnia. Pracuje według skutecznych metod łączących cele biznesowe z rozwojem osobistym.