Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Decyzje w roli managera

Na co dzień spotykamy różne osoby, które niosą ze sobą olbrzymią dawkę emocji. Często mówi się o nich, że są „trudni” w kontaktach, „trudno” się z nimi współpracuje. A może wcale tak nie jest. Może tacy po prostu są, bo nikt ich nie rozumie, nie słucha, co budzi w nich frustrację? W odpowiedzi na te i podobne pytania, powstał mój autorski warsztat samorozwojowy, działający na styku życia zawodowego i osobistego. Odkryjesz na nim, jak zostać "MAMAgerem", czyli wspierać ludzi, zrozumieć trudne emocje a nie niańczyć. Jak nie bać się empatycznej konfrontacji i rozpoznać uczucia swoje oraz innych? W jaki sposób świadomie budować Markę Osobistą Szefa i stać się MAMAgerem z sercem?

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. GENEZA:
    • Kto to jest MAMAger i jak zarządzać z poziomu serca.
    • Czego mogę dowiedzieć się o swoich reakcjach oraz o innych?
    • Po owocach ich poznacie czyli... jakie zachowania ludzie z DDD mogą prezentować w pracy?
    • The Human Element - Nieświadome strategie wpływające na naszą efektywność (jej brak).
    • Kluczowe "trudne" emocje.
  2. NARZĘDZIA:
    • Empatyczna konfrontacja.
    • FUKO i Ja ...TY
    • Radykalna Szczerość.
    • Lejek Słuchania.

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Tatiana Galińska

Mentor, Coach i Trener Biznesu, Mistrzyni Linkedin by Forbes Women 2022. Od 15 lat wspiera managerów oraz właścicieli biznesów w ich rozwoju osobistym i inwestowaniu w siebie, w myśl zasady, że ludzie przychodzą do firmy czy marki, ale odchodzą od szefów.

W swojej pracy wykorzystuje autorską metodę opartą na holistycznym podejściu do człowieka. Skupia się w dużej mierze na emocjach, będących cechą każdego człowieka, który z kolei jest podstawowym elementem każdej firmy.

Własny biznes rozwinęła w dużej mierze poprzez samorozwój i nabycie kompetencji miękkich. Wykorzystuje swoje doświadczenie w szkoleniu osób chcących odnieść sukces oraz skutecznie prowadzić i rozwijać swoje działalności i markę osobistą. W ostatnich latach prowadziła autorskie warsztaty dla menedżerów dotyczące trudnych emocji w szeroko pojętym biznesie.