Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Zarządzanie projektami

Customer Success w organizacjach – jak tworzyć procesy i mierzyć zadowolenie klienta

Widzisz potrzebę zbieranie odczuć klientów odnośnie tego co im oferujecie?
Chcesz dowiedzieć jak poprawnie mierzyć satysfakcję klientów i móc dostarczać im dzięki temu coraz lepsze rozwiązania?
Zauważasz, że w Twojej organizacji jest dużo reklamacji, klienci odchodzą lub trudno jest Wam uzyskiwać referencje czy polecenia od klientów. To spotkanie pomoże Ci zbudować proces pomiaru, zarządzania i poprawy satysfakcji klientów i wpłynie pozytywnie na wyżej opisane wyzwania.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Czym jest satysfakcja klienta?
    • Kiedy mówimy o usatysfakcjonowanym kliencie i dlaczego jest to bardzo cenne dla firmy.
    • W jaki sposób monetyzować zadowolenie klienta.
  2. NPS - metodologia i sposób pracy z wynikami:
    • Jak zaplanować badanie.
    • Wykorzystanie NPS do budowanie dowodu skuteczności produktów/usług które dostarczacie na rynek.
    • Jak pracować z promotorami i detraktorami w sposób procesowy.
  3. CSAT - w jaki sposób prowadzić wywiady z klientami, co robić z wnioskami:
    • Zbudowanie efektywnego scenariusza rozmowy z klientem.
    • Zarządzanie wynikami w celu dostarczania na rynek jeszcze wyższej jakości produktów/usług.
  4. W jaki sposób efektywnie ustawić pomiar satysfakcji klienta, aby nie być zbyt natarczywym:
    • Zbudowanie procesu w minimalistyczny sposób, aby nie obciążać organizacji.
    • Wykorzystanie podstawowej wiedzy od klientów, aby doskonalić biznes.
  5. Jak pracować z klientami zadowolonymi i niezadowolonymi:
    • Ustrukturyzowany proces zajmowania się zadowolonymi klientami.
    • Praca z niezadowoleniem klienta jako stały element w organizacji.
  6. Narzędzia, które pomogą zautomatyzować pomiary oraz role, które należy uwzględnić w procesie pomiaru satysfakcji:
    • Narzędzia, które możesz zaprząc do automatyzacji procesu customer success.
    • Wykorzystanie głosu klienta w firmie przy minimalnym zaangażowaniu pracowników.

Prowadzący:

Anna Jarosławska

Anna Jarosławska

Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta. Uwielbia optymalizować procesy, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieraniu C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.