Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

AI w pracy managera

Zrozumiesz AI i jej wpływ na biznes. Podczas warsztatu skoncentrujemy się na wyposażeniu Cię w solidne podstawy teoretyczne oraz nauczymy Cię praktycznego zastosowania AI, w tym ulepszania procesów decyzyjnych, optymalizacji operacyjnej oraz wsparcia w rekrutacji i analizie danych.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Podstawowe informacje o sztucznej inteligencji:
    • Co to jest sztuczna inteligencja i czym jest ChatGPT oraz inne narzędzia AI.
    • Korzyści i zagrożenia stosowania AI w obszarze bizensowym.
    • Jak rozpocząć korzystanie z narzędzi.
    • Kluczowe słowa do precyzyjnego promptowania.
  2. Przegląd narzędzi AI:
    • Narzędzia do pisania tekstów.
    • Narzędzia do tworzenia grafik.
    • Narzędzia do tworzenia wideo i dźwięków.
  3. Tworzenie asystentów GPT:
    • Wprowadzenie do GPT i jego zastosowanie w automatyzacji zadań.
    • Przykłady tworzenia asystentów opartych na GPT.
    • Personalizacja asystentów GPT do specyficznych potrzeb biznesowych.

Prowadzący:

Anna Majkowska

Anna Majkowska

Od ponad 7 lat zajmuje się zawodowo rekrutacją, business partneringiem oraz zarządzaniem wynagrodzeniami. Rozpoczynając swoją przygodę ze sztuczną inteligencją, szybko odkryła jej rewolucyjny potencjał dla dziedziny HR. W swojej karierze zawodowej miała okazję wdrażać innowacyjne procesy rekrutacyjne z użyciem sztucznej inteligencji, wspomagać działy biznesowe w zarządzaniu zespołami, budować strategie związane z wynagrodzeniami i ścieżki karier dla talentów oraz zajmować się wellbeingiem w miejscu pracy. Ta pasja do AI w HR stała się fundamentem jej szkoleń, które wyposażają zespoły HR i managerów w narzędzia do tworzenia bardziej angażujących, efektywnych i przyszłościowych miejsc pracy.
Obecnie pełni funkcję Head of People & Operations realizując wizję budowania innowacyjnego środowiska pracy, gdzie człowiek bardzo blisko współpracuje ze sztuczną inteligencją nie tracąc przy tym indywidualnego podejścia do każdego z członków organizacji.