Masz pytania? Zadzwoń 42 235 30 40 (8.00 – 15.00)

Expert4you to regularnie rozwijana baza materiałów merytorycznych z zakresu kadr, płac, księgowości i podatków

  • dostęp do materiałów szkoleniowych 24 h/7
  • imienne certyfikaty po ukończeniu szkoleń
  • dodatkowe materiały merytoryczne w formie PDF

Chciałbyś o dowolnej porze mieć dostęp do fragmentu szkolenia, Live Meetingów lub prezentacji któregoś z ekspertów?

W Expert4you to możliwe! Baza wiedzy to extra dodatek na naszej platformie. Stale poszerzamy zakres dostępnych treści o nowe materiały szkoleniowe. Ta część platformy zapewnia dostęp 24 h/ 7 do nagrań szkoleń oraz Live Meetingów i innych materiałów merytorycznych.

Co to jest Baza wiedzy Expert4you?

  • Baza nagrań szkoleń online, które zostały zrealizowane w ramach danego pakietu
  • Możliwość wygenerowania imiennych certyfikatów po obejrzeniu wszystkich części danego szkolenia
  • Zbiór zarejestrowanych Live Meetingów
  • Dostęp do prezentacji ekspertów i innych materiałów merytorycznych

Platforma szkoleniowa Expert4you zapewnia nielimitowany dostęp do aktualnych materiałów poświęconych zmianom z zakresu prawa prawy, ubezpieczeń społecznych, podatków, finansów i księgowości.

Zobacz przykłady popularnych szkoleń online, które realizujemy w ostatnim czasie

Klasyfikacja bilansowa – jak poprawnie wykazywać pozycje bilansowe w sprawozdaniu finansowym

Przesłaniem szkolenia było przybliżenie reguł poprawnego wykazywania w sprawozdaniu pozycji bilansowych majątku i źródeł jego finansowania. Wskazano najważniejsze pojęcia oraz charakterystykę aktywów i pasywów, a także zasady odpowiedniego ich sklasyfikowania wraz z praktycznymi przykładami. Ugruntowano również wiedzę w kwestii tworzenia (forma, zakres, treść, terminy składania, osoby odpowiedzialne) i prezentacji bilansu finansowego.

Pułapki w Prawie Pracy

Szkolenie było okazją do wyjaśnienia licznych wątpliwości i pokazania właściwego postępowania w sytuacjach, których rozwiązanie wymaga czegoś więcej niż proste zastosowanie konkretnego przepisu prawa pracy. Zdarza się, że taka regulacja prawna jest bardzo niejasna, a nawet jeżeli została wprost określona, to jej praktyczne zastosowanie może sprawić wiele kłopotów. Również nie wszystkie zasady i reguły prawa pracy mają zastosowanie w każdej sytuacji. Dlatego niekiedy niezbędne jest do rozwiązania danego dylematu, sięgnięcie także do orzecznictwa Sądu Najwyższego lub stanowisk prezentowanych przez urzędy (np. Ministerstwo Pracy, Państwowa Inspekcja Pracy).

​​Korygowanie podatku VAT po zmianach przepisów 2021-2026

Szkolenie zostało poświęcone tematyce rozliczania zdarzeń powodujących dokonanie korekty podatku od towarów i usług. Szczególna uwagę zwrócono na ich właściwe wykazanie w ewidencji VAT składanej w pliku JPK_V7, w bieżącym okresie rozliczeniowym lub wstecz, omówiono sytuacje, w których występuje korekta podatku VAT bez wystawiania faktury korygującej (autokorekta),  przypadki korekt „na złe długi”, zmiany przeznaczenia środków trwałych, a także struktury odliczenia. Na spotkaniu nie zabrakło również analizy nowelizacji przepisów z lat 2021-2026, w zakresie m.in. krajowych korekt in minus i in plus oraz przy odwrotnych obciążeniach (np. WNT, import usług) czy zastosowania kursu walutowego w przypadku korygowania transakcji zagranicznych.

Ochrona danych osobowych w dziale kadr

Szkolenie obejmuje swoją tematyką kwestie przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w trakcie rekrutacji oraz pracowników podczas ich zatrudnienia, a także kwestie legalności monitorowania osób zatrudnionych w miejscu pracy i poza nim (stosowanie np. oprogramowania szpiegującego czy zbieranie informacji o podwładnych z mediów społecznościowych). Na spotkaniu przybliżono również zagadnienia kar administracyjnych nakładanych na pracodawców w związku z nieprawidłowym przetwarzaniem danych pracowników (utrzymywanie aktywnej poczty elektronicznej po ustaniu zatrudnienia, zbieranie informacji „ponad nadmiarowych” itp.).

Zapoznaj się z Live Meetingami, które w ostatnim czasie cieszą się największą frekwencją

Planowane zmiany w zakresie ZLA (dawne L-4)

Mamy aktualnie do czynienia z planami istotnych zmian w zakresie sposobu orzekania o niezdolności do pracy oraz o weryfikacji prawidłowości wykorzystywania przez ubezpieczonego tego zaświadczenia. Propozycje zawarte w projekcie ustawy budzą wiele wątpliwości, jak chociażby okoliczność, że ten sam ubezpieczony w jednym miejscu będzie otrzymywał zasiłek chorobowy, chociaż w tzw. międzyczasie nie przestanie wykonywać pracy gdzie indziej.

Zasady przyjmowania środka trwałego – właściwa prezentacja w JPK ŚT

Składniki majątku spełniające warunki określone w art. 3 ust. 1 pkt 15 ustawy o rachunkowości należy uznać za środki trwałe. Pod datą przekazania do używania wprowadza się je do ewidencji tychże środków. W celu udokumentowania przyjęcia takiego środka do używania należy sporządzić dowód księgowy zawierający co najmniej elementy wymienione w art. 21 ustawy o rachunkowości. Podczas zajęć omówimy na przykładach, z jaką datą powinno się przyjąć środek trwały i stworzyć dokument OT, z którego dane będą się zaciągały do nowej struktury JPK ŚT.

To nie moja zasługa – to przypadek, pomyłka lub łut szczęścia. Czym jest syndrom oszusta?

Czy zdarza Ci się, że odnosisz sukcesy, jesteś chwalony w pracy i/lub przez osoby bliskie, inni nie szczędzą Ci dobrych słów, a Ty uważasz, że to nie Twoja zasługa i czekasz na moment, kiedy reszta zorientuje się, iż nie jesteś kompetentny, podczas gdy wszystko to kwestia szczęścia oraz przypadku? Jeżeli tak się dzieje, to możesz doświadczać syndromu oszusta. Czym jest to zjawisko, jak powstaje i w jaki sposób sobie z nim radzić? Dowiesz się tego uczestnicząc w naszym Live Meetingu, na który serdecznie zapraszamy.

Microsoft Forms – część I: tworzymy testy weryfikujące wiedzę

Odkryj potęgę Microsoft Forms i twórz angażujące testy w mgnieniu oka! Przygotuj test, który przyciągnie uwagę uczestników, a także dostarczy wartościowych danych. Dołącz do naszego godzinnego spotkania i sprawdź, jak w pełni wykorzystać potencjał narzędzia Microsoft Forms.

Podczas Live Meetingu nauczysz się:

• tworzenia różnorodnych typów pytań: poznasz bogaty wybór opcji, od pytań wielokrotnego wyboru po otwarte odpowiedzi,

• personalizacji testów: dostosujesz ich wygląd i styl do swoich potrzeb, dodając logo, obrazy i motywy,

• automatycznego oceniania i analizy wyników: oszczędzisz czas i uzyskasz cenne informacje,

• wskazówek i trików: odkryjesz praktyczne porady, które pomogą Ci tworzyć efektywne i angażujące testy.

Jak nie stać się niewolnikiem własnych e-maili i powiadomień?

Co omówimy podczas naszego Live Meetingu? Przede wszystkim zastanowimy się, dlaczego jesteśmy „uzależnieni” od powiadomień. Jak nasza psychika reaguje na sygnały z urządzeń? Zobaczymy również, jakie są granice między pracą a życiem prywatnym w erze cyfrowej. Pokażemy, w jaki sposób ustalić reguły, które pozwolą nam odzyskać przestrzeń na odpoczynek. Weźmiemy także na tapet zarządzanie e-mailami i powiadomieniami, czyli zajmiemy się skutecznym filtrowaniem, organizowaniem i nietraceniem czasu na sprawy, które nie są pilne. Na spotkaniu nie zabraknie ćwiczeń na żywo. Jest to idealna okazja dla tych, którzy czują się przytłoczeni ilością maili i powiadomień, zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym.

Co wyróżnia ekspercką platformę szkoleniową Expert4you?

Profesjonalizm

doświadczeni eksperci gwarantują najwyższą merytoryczną jakość materiałów szkoleniowych

Certyfikacja

po zapoznaniu się z konkretnym szkoleniem możesz pobrać i wydrukować imienny certyfikat uczestnictwa

Wygodna forma

zdobywasz wiedzę kiedy akurat masz czas, bez wychodzenia z biura czy z domu, także korzystając z urządzeń mobilnych

Kompleksowość

dostęp do różnorodnych form zdobywania wiedzy: szkolenia online na żywo, Live Meetingi, konsultacje eksperckie – wszystko w ramach 1 pakietu

Jak otrzymać dostęp do Bazy wiedzy Expert4you – 4 kroki

Wybierasz pakiet oraz okres subskrypcji

Wypełniasz formularz zamówienia

Płacisz online lub przelewem

Odbierasz
e-mailem dane dostępowe

Zaloguj się!