Advanced Product Management – strategia i analityka w praktyce (Szkolenie 2-dniowe)
Zarządzasz już produktem, ale chcesz podejmować lepsze, bardziej strategiczne decyzje? To szkolenie jest dla Ciebie. W trakcie dwóch intensywnych dni nauczysz się tworzyć wizję i roadmapę produktu, które realnie wspierają cele biznesowe. Zanurzysz się w świat analityki produktowej, poznasz kluczowe metryki od LTV po churn i dowiesz się, jak wyceniać produkt. Przejdź od zarządzania backlogiem do świadomego kształtowania przyszłości produktu w oparciu o twarde dane.
Product Manager musi być nie tylko głosem użytkownika, ale także partnerem dla biznesu, potrafiącym myśleć strategicznie i opierać swoje decyzje na danych.
Szkolenie zakończymy warsztatem, podczas którego na podstawie rzeczywistego case study podejmiesz kluczową decyzję produktową w oparciu o dostarczone dane.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Dzień – Strategia i roadmapa produktu:
- Wizja produktu i North Star Metric.
- Jak tworzyć roadmapę (feature roadmap vs. outcome roadmap).
- Customer discovery i Jobs-to-be-Done.
- Warsztat: opracowanie roadmapy dla wybranego produktu.
- Dzień – Analityka i biznes:
- Kluczowe metryki produktowe: DAU/MAU, churn, LTV, CAC.
- Pricing i modele biznesowe – jak wyceniać produkt.
- Analityka eksperymentów (A/B testy, badania użytkowników).
- Warsztat: analiza case study – decyzja produktowa na podstawie danych.
Prowadzący:

Anna Jarosławska
Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta. Uwielbia optymalizować procesy, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieraniu C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.