Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Psychologia / Rozwój osobisty

Inteligentne porażki 

Podczas szkolenia dowiesz się, czym tak naprawdę jest porażka - zerwiemy z często powielanymi mitami i poznamy trzy perspektywy patrzenia na porażkę. Porozmawiamy o tym, jak należy do niej podchodzić, tak aby była zarówno dla Ciebie i Twoich współpracowników cenną lekcją, wartościowym doświadczeniem, a także doskonałą okazją do eksperymentowania, wymiany myśli i robienia rzeczy lepiej.

Szkolenie pozwoli Ci podejmować wyzwania zawodowe z większą otwartością, a także rozwiązywać problemy w sposób nieszablonowy i skutecznie zachęcać do tego samego ludzi, z którymi na co dzień pracujesz.

Przyjrzymy się tematowi towarzyszących porażkom trudnych emocji oraz odporności psychicznej, która jest niezbędna do tego, aby móc się rozwijać, osiągać ambitne cele i nie bać uczyć się nowych rzeczy.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Omówienie definicji porażki i porażkologii. Zaprezentowanie trzech aspektów porażki (zdarzenie, emocje, lekcja) i ich znaczenia dla sposobu radzenia sobie z niepowodzeniami.
  2. Identyfikacja obaw opowiadania o własnych i cudzych błędach i niepowodzeniach oraz sposoby ich rozbrojenia.
    • Dyskusja w grupach.
  3. Emocjonalny aspekt porażek. Jakie trudne emocje pojawiają się w nas w kontekście popełnianych błędów i co to dla nas oznacza?
    • Dyskusja w grupach.
  4. Zaprezentowanie modelu dobrego rozmawiania o błędach i niepowodzeniach.
    • Ćwiczenie w parach.
  5. Praktyczne techniki skutecznego wyciągania wniosków z błędów i niepowodzeń.
    • Ćwiczenie w parach.
  6. Odkrycie wartości dzielenia się doświadczeniami z błędów i niepowodzeniach.
    • Ćwiczenie w grupach.

Prowadzący:

Natalia Leśnikowska

Natalia Leśnikowska

Specjalizuje się w pracy z osobami, które nie wykorzystują w pełni swojego potencjału zawodowego – pomaga im odkryć ich prawdziwe powołanie i uwolnić potencjał w oparciu o mocne strony i kompleksowo przygotować się do rozmów kwalifikacyjnych oraz awansu. Jest managerką z ponad 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i rekrutacji w międzynarodowych korporacjach.

Wspiera liderów w tym, aby nauczyli się rozpoznawać oraz rozwijać talenty zarówno własne, jak i swoich zespołów – wierzy, że to pomaga pracować i współpracować mądrzej.