Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Myśl kreatywnie i pobudzaj kreatywność w zespole

W dzisiejszym dynamicznym świecie, innowacyjność jest kluczem do sukcesu. Firmy, które potrafią myśleć nieszablonowo i generować nowe pomysły, mają większe szanse na wyróżnienie się na rynku i osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.
Chcesz, aby Twój zespół był źródłem innowacyjnych pomysłów?
To szkolenie jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych liderów, którzy chcą stworzyć w swoich zespołach atmosferę sprzyjającą kreatywności i innowacyjności. Szkolenie wyposaży Cię w praktyczne narzędzia i techniki, które pozwolą Ci pobudzić kreatywność w Twoim zespole. Nauczysz się, jak stworzyć atmosferę sprzyjającą twórczemu myśleniu, jak zadawać inspirujące pytania i jak wykorzystywać różnorodne techniki kreatywności.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Istota nieszablonowego myślenia:
    • Podstawy kreatywności.
    • Bariery hamujące nieszablonowe myślenie.
  2. O czym myśli mózg:
    • Kiedy mózg zamyka się na kreatywne myślenie.
    • Co pomaga otworzyć się na nieszablonowe pomysły.
  3. Jak stworzyć środowisko sprzyjające kreatywności:
    • Doświadczenie wprowadzenia się w stan kreatywności.
  4. Techniki kreatywnego myślenia:
    • burza mózgów,
    • generowanie pomysłów poprzez zadawanie pytań,
    • modyfikowanie istniejących rozwiązań,
    • myślenie w różnych perspektywach.

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Beata Tarnowska-Kupny

Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.
Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).
Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.