Czas trwania: 4 godziny
Tematyka: Przywództwo i praca z zespołem

Decyzje w roli managera

Kiedy managerowie wkraczają na swoją ścieżkę samorozwojową zaczynają podejmować szereg nowych i często nie łatwych decyzji. Czasem mało popularnych. Jeśli się boją (często na poziomie nieświadomym), jest im bardzo ciężko.

Większość decyzji, które podejmujemy każdego dnia robimy na Autopilocie Emocjonalnym. Pędzimy, bo tak jest łatwiej, na starych nawykach, programach. Nie zastawiamy się 'dlaczego?’, 'Jak inaczej?’ - automatyzacja ma nam ułatwiać codzienność biurową i osobistą.

Ten warsztat jest o świadomości własnych decyzji w roli managera. O wychodzeniu z lęku i obawie, co pomyślą inni. Bo kiedy mówisz innym TAK, często sobie mówisz NIE. Brak decyzji to też decyzja.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Decyzja - etymologia:
    • Jak pierwotne znaczenie słowa może wpływać na naszą motywację.
  2. 3 Kluczowe kroki podejmowania decyzji:
    • Krok 1- Chcę (dlaczego jest nieefektywne).
    • Krok 2- Postanawiam, że ... (na czym polega ten proces mentalny).
    • Krok 3 - Jestem zdeterminowany, aby ... (dlaczego nie wolno mylić go z "pójściem po trupach do celu".
  3. Dlaczego nie podejmujemy decyzji?
    • Blokady i ograniczające przekonania.
    • Skąd pochodzą te blokady.
    • Przykłady ograniczających przekonań, które niesiemy od dziecka.
  4. Decyzje z serca czy z rozumu?
    • Zaufanie do siebie w podejmowaniu decyzji.
    • Słuchanie własnej intuicji.
    • Intencja decyzji.
  5. Kluczowe "trudne" emocje związane z decyzjami:
    • Koło Emocji - 5 pierwotnych emocji.
    • Emocja pierwotna - lęk.
    • Emocja pierwotna - złość.
    • Docieranie do potrzeb jako klucz w podejmowaniu decyzji.
  6. Popularne mechanizmy obronne związane z decyzjami.

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Tatiana Galińska

Mentor, Coach i Trener Biznesu, Mistrzyni Linkedin by Forbes Women 2022. Od 15 lat wspiera managerów oraz właścicieli biznesów w ich rozwoju osobistym i inwestowaniu w siebie, w myśl zasady, że ludzie przychodzą do firmy czy marki, ale odchodzą od szefów.

W swojej pracy wykorzystuje autorską metodę opartą na holistycznym podejściu do człowieka. Skupia się w dużej mierze na emocjach, będących cechą każdego człowieka, który z kolei jest podstawowym elementem każdej firmy.

Własny biznes rozwinęła w dużej mierze poprzez samorozwój i nabycie kompetencji miękkich. Wykorzystuje swoje doświadczenie w szkoleniu osób chcących odnieść sukces oraz skutecznie prowadzić i rozwijać swoje działalności i markę osobistą. W ostatnich latach prowadziła autorskie warsztaty dla menedżerów dotyczące trudnych emocji w szeroko pojętym biznesie.