Decyzje w roli managera
Kiedy managerowie wkraczają na swoją ścieżkę samorozwojową zaczynają podejmować szereg nowych i często nie łatwych decyzji. Czasem mało popularnych. Jeśli się boją (często na poziomie nieświadomym), jest im bardzo ciężko.
Większość decyzji, które podejmujemy każdego dnia robimy na Autopilocie Emocjonalnym. Pędzimy, bo tak jest łatwiej, na starych nawykach, programach. Nie zastawiamy się 'dlaczego?’, 'Jak inaczej?’ - automatyzacja ma nam ułatwiać codzienność biurową i osobistą.
Ten warsztat jest o świadomości własnych decyzji w roli managera. O wychodzeniu z lęku i obawie, co pomyślą inni. Bo kiedy mówisz innym TAK, często sobie mówisz NIE. Brak decyzji to też decyzja.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Decyzja - etymologia:
- Jak pierwotne znaczenie słowa może wpływać na naszą motywację.
- 3 Kluczowe kroki podejmowania decyzji:
- Krok 1- Chcę (dlaczego jest nieefektywne).
- Krok 2- Postanawiam, że ... (na czym polega ten proces mentalny).
- Krok 3 - Jestem zdeterminowany, aby ... (dlaczego nie wolno mylić go z "pójściem po trupach do celu".
- Dlaczego nie podejmujemy decyzji?
- Blokady i ograniczające przekonania.
- Skąd pochodzą te blokady.
- Przykłady ograniczających przekonań, które niesiemy od dziecka.
- Decyzje z serca czy z rozumu?
- Zaufanie do siebie w podejmowaniu decyzji.
- Słuchanie własnej intuicji.
- Intencja decyzji.
- Kluczowe "trudne" emocje związane z decyzjami:
- Koło Emocji - 5 pierwotnych emocji.
- Emocja pierwotna - lęk.
- Emocja pierwotna - złość.
- Docieranie do potrzeb jako klucz w podejmowaniu decyzji.
- Popularne mechanizmy obronne związane z decyzjami.
Prowadzący:
Tatiana Galińska
Mentorka, Trenerka Biznesu, Autorka książki „#Bez Kija w Tyłku – o trudnych emocjach w biznesie i w życiu”, Twórczyni podcastu ”Menedżer z sercem”.
Posiada 18 letnie doświadczenie w łączeniu trudnych emocji i biznesu. Wspiera DDD/DDA w biznesie.
Odcina Emocjonalne Kotwice. Uważa, że nie ma trudnych ludzi, są za to niezrozumiani i niewysłuchani.
Pomaga ludziom zrozumieć siebie i własne emocje, co bezpośrednio wpływa na rozumienie innych – ich zachowania i reakcje.
Wierzy, że emocje nie muszą być przeszkodą — mogą i powinny być katalizatorem empatycznego przywództwa.
Dzięki jej wsparciu ludzie w biznesie zmieniają swoje ograniczające przekonania, zyskują harmonijne relacje w pracy, nie doprowadzają do eskalacji konfliktów, uczą się Empatycznej Konfrontacji oraz stawiania granic – sobie i innym.
Kobieta biznesu, która ma swoją historię Transformacji.
Mistrzyni Linkedin by Forbes Woman Polska.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.