Lider zespołu (Szkolenie 4-dniowe)
Wchodząc na stanowisko kierownicze trzeba wziąć na siebie odpowiedzialność za własny warsztat managerski oraz za rozwój i wyniki pracy swojego zespołu. Konieczny jest pakiet umiejętności, który pozwoli działać skutecznie, osiągać dobre rezultaty i cieszyć się satysfakcją.
Dobry lider potrafi inspirować do działania, rozumie swoich pracowników i ich różnorodność, dzieli się odpowiedzialnością i wie, jak jej wymagać od zespołu. Dzięki takiemu liderowi zespół dobrze współpracuje, staje się coraz bardziej efektywny, dojrzały i samodzielny.
Dobry lider zna różnego rodzaju pułapki i umie ustrzec siebie i zespół przed poważniejszymi błędami. Zna dobre wzorce, skuteczne metody działania i narzędzia. Potrafi budować właściwe relacje i zaangażowanie. Potrafi pociągnąć ludzi za sobą.
Celem szkolenia jest przekazanie wszechstronnej wiedzy na temat praktyk pracy liderskiej oraz przedstawienie, w jaki sposób lider może potęgować rezultaty zespołu i skutecznie zarządzać pracą swoich ludzi.
Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co oznacza aktywne uczestnictwo osób biorących w nim udział, ponieważ jest to najbardziej efektywna forma uczenia się dorosłych.
Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Dzień 1:
- Kim jest lider.
- Skuteczna komunikacja.
- Błędy i bariery komunikacyjne, pułapki.
- Narzędzia komunikacyjne.
- Aktywne słuchanie, adekwatne pytania.
- Dzień 2:
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności, narzędzia delegowania, pułapki.
- Informacja zwrotna, korzyści, postawa, narzędzia.
- Narzędzia feedbacku, wpadki.
- Trudne rozmowy, ocenianie pracowników.
- NonViolent Communication.
- Dzień 3:
- Postawa - analiza transakcyjna w relacji z pracownikiem.
- Metoda Komunikat JA.
- Błędy poznawcze.
- Budowanie zaangażowania - motywacja wewnętrzna.
- SDT założenia.
- Motywacja w kryzysie.
- Budowanie zaufania.
- Dzień 4:
- Zarządzanie empatyczne.
- Budowanie strategii, myślenie strategiczne, metody.
- Zarządzanie zmianą, działania lidera.
- Case study na podsumowanie programu.
Prowadzący:
Beata Tarnowska-Kupny
Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.
Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).
Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.