Profesjonalny Kupiec – rozwój kompetencji zakupowych i negocjacyjnych (Szkolenie 4-dniowe)
Szkolenie jest doskonałym programem pomagającym usystematyzować wiedzę dotyczącą profesjonalnego realizowania procesu zakupowego skoncentrowanego na celach biznesowych firmy.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają sposoby kategoryzacji zakupów, analizy rynku, segmentacji dostawców, analizy potrzeb. W ramach szkolenia omawiamy sposoby zarządzania współpracą z dostawcami oraz strategie dopasowane do różnych segmentów zakupowych w odniesieniu do ich istotności dla biznesu przedsiębiorstwa.
Program szkolenia zawiera wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym uczestnicy mogą zastosować zdobytą wiedzę już od kolejnego dnia w swojej pracy. W trakcie programu szkoleniowego trener podaje realne przykłady obrazujące omawiany model lub metodę, jest też możliwość omawiania realnych case’ów biznesowych wniesionych przez uczestników.
Szkolenie prowadzone jest w formule warsztatowej, co oznacza aktywne uczestnictwo osób biorących w nim udział, ponieważ jest to najbardziej efektywna forma uczenia się dorosłych.
Szkolenie jest realizowane w trybie 4 dni po 4 h każdego dnia.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
Dzień:
- Kategoryzacja zakupów.
- Analiza rynku i segmentacja dostawców.
- Zarządzanie relacjami z dostawcami.
Dzień:
- Diagnoza potrzeb i współpraca z klientami wewnętrznymi.
- Relacje z trudnym klientem/dostawcą.
- Budowanie i realizacja strategii zakupowych.
Dzień:
- Zarządzanie ryzykiem w zakupach i sposoby jego mitygacji.
- Budowanie dobrze funkcjonujących i wspierających procedur zakupowych.
- Wybór strategii negocjacyjnych.
Dzień:
- Wybór strategii negocjacyjnych c.d.
- Umiejętności negocjacji zakupowych.
Prowadzący:
Beata Tarnowska-Kupny
Trener biznesu, coach, mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami.
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET.
Certyfikowany coach International Coach Federation (ICF) na poziomie Professional Certified Coach (PCC).
Certyfikowany konsultant badania Ocena 360⁰.
Przez ponad 25 lat w zarządzaniu zespołami praktykowała coaching managerski budujący zaangażowanie pracowników.
Zdobyła solidne 30-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zakupami, łańcuchem dostaw, logistyką w firmach krajowych oraz globalnych (m.in. Orange, Polkomtel, Pesa, United Distillers). W firmach tych rozwijała swój warsztat managerski oraz zbudowała sprawnie działające, stabilne i dobrze zmotywowane zespoły. Wie, jak stworzyć dobrze działające procesy zakupowe i zespół profesjonalnych, kompetentnych kupców.
Od 10 lat działa na rynku rozwoju i szkoleń. Prowadzi programy rozwojowe dla kadry zarządzającej, managerów z kompetencji miękkich związanych z zarządzaniem zespołami, a także szkolenia z zakresu zakupów. Łączy cenne, praktyczne doświadczenie w biznesie ze skuteczną metodyką rozwoju umiejętności i przekazywania wiedzy.
Jest autorką metody rozwojowej EFFECT® (E – Estimate your Talens, F – Find your Aspiration, F – Focus on Development/Growth/Evolution, E – Extend Perspective, C – Create Opportunities, T – Take the Lead)
Praca z ludźmi i wspieranie ich w rozwoju oraz realizacji celów to jej pasja.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.