Customer Success w organizacjach – jak tworzyć procesy i mierzyć zadowolenie klienta
Widzisz potrzebę zbieranie odczuć klientów odnośnie tego co im oferujecie?
Chcesz dowiedzieć jak poprawnie mierzyć satysfakcję klientów i móc dostarczać im dzięki temu coraz lepsze rozwiązania?
Zauważasz, że w Twojej organizacji jest dużo reklamacji, klienci odchodzą lub trudno jest Wam uzyskiwać referencje czy polecenia od klientów. To spotkanie pomoże Ci zbudować proces pomiaru, zarządzania i poprawy satysfakcji klientów i wpłynie pozytywnie na wyżej opisane wyzwania.
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
- Czym jest satysfakcja klienta?
- Kiedy mówimy o usatysfakcjonowanym kliencie i dlaczego jest to bardzo cenne dla firmy.
- W jaki sposób monetyzować zadowolenie klienta.
- NPS - metodologia i sposób pracy z wynikami:
- Jak zaplanować badanie.
- Wykorzystanie NPS do budowanie dowodu skuteczności produktów/usług które dostarczacie na rynek.
- Jak pracować z promotorami i detraktorami w sposób procesowy.
- CSAT - w jaki sposób prowadzić wywiady z klientami, co robić z wnioskami:
- Zbudowanie efektywnego scenariusza rozmowy z klientem.
- Zarządzanie wynikami w celu dostarczania na rynek jeszcze wyższej jakości produktów/usług.
- W jaki sposób efektywnie ustawić pomiar satysfakcji klienta, aby nie być zbyt natarczywym:
- Zbudowanie procesu w minimalistyczny sposób, aby nie obciążać organizacji.
- Wykorzystanie podstawowej wiedzy od klientów, aby doskonalić biznes.
- Jak pracować z klientami zadowolonymi i niezadowolonymi:
- Ustrukturyzowany proces zajmowania się zadowolonymi klientami.
- Praca z niezadowoleniem klienta jako stały element w organizacji.
- Narzędzia, które pomogą zautomatyzować pomiary oraz role, które należy uwzględnić w procesie pomiaru satysfakcji:
- Narzędzia, które możesz zaprząc do automatyzacji procesu customer success.
- Wykorzystanie głosu klienta w firmie przy minimalnym zaangażowaniu pracowników.
Prowadzący:
Anna Jarosławska
Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta. Uwielbia optymalizować procesy, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieraniu C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.
Dziękujemy. Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.
Potwierdzenie edycji danych uczestnictwa w szkoleniu otrzymasz również w osobnej wiadomości e-mail.